رازهای زنان که از مردان پنهان می کنند!

تاريخ : 19 آذر

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

رازهای زنان که از مردان پنهان می کنند!

رازهای زنان که از مردان پنهان می کنند!, پورتال خبری فرهنگی گهر

۹ رازی که هر زنی از شوهرش پنهان می کند!!

زن ها در طول زندگی مشترک شان ممکن است رازهایی داشته باشند که از همسرشان پنهان کنند. در این مقاله به ۹ راز از این رازها اشاره می‌کنیم.

 

زن‌ها در مقایسه با مردها به نظر موجودات بسیار پر‌حرفی می‌آیند. اما جالب است بدانید که تنها مردان نیستند که چیزی برای پنهان کردن دارند. بلکه یک زن نیز رازهایی برای خود دارد.اگر چه فهمیدن یک زن سخت نیست. اما مردان برای فهمیدن این رازها با دشواری‌های زیادی مواجه می‌شوند. در این پست به ۹ راز از این رازها اشاره می‌کنیم با این امیدواری که مردان بتوانند با کمک این ۹ راز به انتظارات پنهانی که همسرشان از آنها دارند پی ببرند.

 

یک زن دوست دارد همسرش خلاق باشد

خلاقیت بسیار مهم است.یک زن دوست ندارد تمام اتفاقات زندگی خود را برنامه ریزی کند و مراقب همه چیز باشد و به قول معروف همیشه حواسش به همه چیز باشد. اگرچه هیچوقت نمی‌گوید ولی دوست دارد مرد زندگیش خلاق باشد. کمی سختی متحمل شود تا غافلگیرش کند.یا به طور ناگهانی برنامه‌ای برایش بچیند. این کار به او می‌فهماند که همسرش در زندگی آن‌ها شریک است و به زندگیشان اهمیت می‌دهد.

 

یک زن دوست دارد گاهی غافلگیر شود

یک زن دوست دارد هر از چندگاهی غافلگیر شود. در واقع یک زن عاشق غافلگیر شدن است. او به طور پنهانی رویای غافلگیر شدن توسط همسرش را در سر می‌پرورانند که از خود خلاقیت به خرج دهد و او را مبهوت کند. حتی با یک هدیه کوچک غیر منتظره به یک زن حس مهم بودن و دوست داشته شدن می‌دهد. لازم نیست هزینه‌ی زیادی داشته باشد. او می‌خواهد که غیر منتظره باشد و او درمیابد که شما تلاش کرده‌اید او را خوشحال کنید.

 

یک زن همیشه نگران است که برای همسرش جذاب نباشد

ترس پنهان اکثر زن‌ها این است که نکند زن‌هایی که در زندگی همسرشان است (همکار یا دوستان مونث) برای آن‌ها جذاب‌تر باشد. دلیلش واضح است.همه ما دنبال چیزی هستیم که نمی‌توانیم داشته باشیم. به همین دلیل زن‌ها می‌ترسند که زن‌های دیگر قلب همسرشان را بدزدند و هیچی برای یک زن از این بدتر نیست.

 

یک زن می‌خواهد مرد زندگیش صادق باشد

یک زن از همسرش انتظار دارد که تحت هر شرایطی با او صادق باشد. هیچکس دوست ندارد کسی اورا گول بزند و البته زن‌ها از این قاعده مستثی نیستند. آن‌‌ها هرچیزی را میتوانند ببخشند به جز دروغ. مهم نیست چه اشتباهی مرتکب شده‌اید.یک زن همیشه همراه شماست و آماده به کمک برای حل مشکلتان.

 

زن حس ششم دارد و زبان بدن را می‌فهمد

زنان به داشتن حس ششم معروفند. مخصوصاً اگر درباره رابطه‌شان باشد. زن‌ها تمام جزئیات طرف مقابل را میفهمند و این شامل زبان بدن همسرشان نیز می‌شود. یک بار با دیدن یک چیز مشکوک اذیت میشوند بی آنکه بدانند دقیقا چه چیزی است که اذیتشان می‌کند. وقتی به چیزی مشکوک می‌شوند بر مدت زمانی که همسرشان برای آن‌ها وقت می‌گذارد نیز حساس می‌شوند و این امر آن‌ها را بسیاز زود رنج می‌سازد.

 

یک زن از اینکه همسرش با دوستان خود وقت بگذراند ناراضی نیست

تنها تعداد کمی از مردان از این راز آگاهند. این‌که زن‌ها اکثراً مشکلی با قرارهای مردانه‌ی شما ندارند. آن‌ها کاملاً درک می‌کنند که همسرشان نیاز دارد کمی برای خودش وقت داشته باشد و بسیار مهم است که بتواند کمی با دوستانش وقت بگذراند. فوتبال ببینند، بازی کنند و خیلی کارهای دیگر. تنها مشکل این است که گاهی ممکن است زن‌ها احساس کمبود توجه و محبت داشته باشند درحالی که همسرشان کنار دوستانش درحال تفریح است.

 

زن‌ها می‌خواهند که دوستان همسرشان او را تایید کنند

هیچ زنی این جمله را نمی‌گوید. اما در ذهنش همیشه دوست دارد که دوستان همسرش او را تایید کنند و به عبارتی او را دوست داشته باشند. این یعنی یک زن دوست دارد جلوی آن‌ها به همسرش نشان دارد که چقدر به وجودش افتخار می‌کند و دوستش دارد. همچنین این کار ا درگیری‌ها و دلخوری‌های متحمل نیز جلوگیری می‌کند.

 

زن‌ها گاهی احتیاج به تنهایی دارند

وقتی یک زن به شما می‌گوید که احتیاج دارد تنها باشد، به این معنا نیست که نمی‌خواهد شما را ببیند یا از شما خسته شده‌است. پس از او عصبانی نشوید. او فقط از شما می‌خواهد که درک کنید که گاهی او هم احتیاج به تنهایی دارد.زمانی که فقط برای خودش باشد و کارهایی انجام دهد که فقط برای خودش است.

 

یک زن انتظار دارد که همسرش با او روراست باشد

هر زنی می‌خواهد که مرد زندگیش با او روراست باشد. پس اگر همسرتان در یک لباس چاق به نظر می‌رسد، به او نگویید که زیبا و بی‌نظیر شده است. زن‌ها همیشه می‌خواهند بدانند چگونه به نظر می‌رسند. نترسید و اگر او چند کیلویی وزن اضافه کرده است، به او بگویید. بگویید که هنوز عالی به نظر می‌رسد. به او نشان دهید که بخاطر چیزی که هست عاشقش هستید. حتی می‌توانید پیشنهاد دهید که با هم ورزش کنید. اومطمئناً از نظر صادقانه‌ی شما سپاس‌گذار خواهد بود.

 

خب. این‌ها ۹ رازی بودند که زن‌ها از همسرشان پنهان می‌کنند و شما باید درباره‌شان بدانید. این رازها به این ۹ عدد محدود نمی‌شوند و لیست مطمئناً طولانی‌تر خواهد بود. شما چه چیزهایی را از همسرتان پنهان می‌کنید ؟

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي