رابطه معقدی و اثرات مخرب آن برای زوجین

تاريخ : 18 تیر

چرا نباید رابطه معقدی را انتخاب نمود ؟

رابطه معقدی یکی از روش های مرسوم در میان زوجین محسوب نمی گردد. با این حال وجود برخی از فیلم های پورن، موجل القای صحیح بودن این رابطه در میان برخی از زوج های جوان شده است.

رابطه معقدی و اثرات مخرب آن برای زوجین, پورتال خبری فرهنگی گهر

مضرات رابطه ی مقعدی بسیار خطرناک تر از ان است که حتی زوجین فکرش را هم بکنند. خونریزی و بریدگی های مقعد بعد از رابطه مقعدی زن را تا حد ابتلا به اچ آی وی هم می برد.

همه می دانیم که این نوع رابطه به هیچ وجه در اسلام و از لحاظ پزشکی قابل قبول نیست چرا که  مراجع نیز در مورد این عمل جنسی غیر طبیعی در حالتی که زن نسبت به انجام آن «رضایت» داشته باشد کراهت شدید را بیان فرموده اند، وگرنه نزدیکی از پشت حرام می باشد. به همین دلیل چنان چه «زن» راضی به این عمل نباشد، شوهر شرعاً نمی تواند همسرش را مجبور به این کار نماید.

این که صرفا شما به دلیل خواسته همسرتان و بدون داشتن هیچگونه میلی از طرف خودتان به این رابطه تن دهید کاری بسیار اشتباه است و عواقب ناگواری را نیز در پس خود خواهد داشت! که از جمله آنها می توان به تحت تاثیر قرار گرفتن روابط زوجین و سردی و همچنین تاثیرات مخرب روانی را نام برد!

رابطه معقدی و اثرات مخرب آن چیست ؟

در برخی موارد رابطه از پشت به معنای دخول در مقعد نبوده و آلت تناسلی مرد در نزدیکی واژن قرار می‌گیرد. در این حالت اگر مایع منی به نوعی روی قسمت خارجی دستگاه تناسلی زن ریخته باشد این احتمال وجود دارد که برخی از اسپرم‌ها به دیواره‌های اطراف چسبیده و خود را وارد مجرای واژن کنند. در این نوع ارتباطات احتمال آسیب دیدگی پرده بکارت نیز وجود دارد.

مهمترین عارضه ای که مجامعت از طریق مقعد  برای زن دارد این است که چون لذت حقیقی جنسی برای زن از طریق مقاربت از فرج و مجرای تناسلی حاصل می شود نه از طریق مقعد، بنابراین زن دچار سرد مزاجی و بی میلی جنسی شده و در آینده نزدیک خود را موجودی می یابد که وسیله دفع شهوت شده و خودش نباید از این عمل خدادادی لذتی ببرد.

زن در این نوع ارتباط دچار درد بسیار شدیدی خواهد شد که گاه تا مدتی امکان راه رفتن درست را از او خواهد گرفت ضمن اینکه این درد فراوان، هیچ لذتی از این رابطه جنسی برای او باقی نخواهد گذاشت.

مقعد محل ذخیره فضولات دستگاه گوارش (مدفوع) است که حاوی میکروبها فراوانی است. در اثر مالش و دخول آلت مرد این میکروبها می توانند وارد دستگاه تناسلی مرد شده خود و او را به عفونتهای خاصی مبتلا سازند. در حالی که مقاربت از راه واژن یا فرج چنین عوارضی به همراه ندارد.

مخاط مقعد بسیار ظریف و نازک است و احتمال پارگی و انتقال ویروس ایدز از طریق آن به داخل خون زیاد است و حتی یکی از علل شیوع ایدز در غرب از طریق جنسی، لواط و مقاربت از طریق مقعد است.

از آنجا که دهانه مقعد دارای ماهیچه ای حلقوی است، مانند یک کش محکم دور آلت مرد را گرفته و در لحظه خروج منی مانند یک سد عمل می کند. و در اثر این عمل احتمال پس زدن منی به عقب و فشار به کیسه های منی و غده پروستات و عوارض ناشی از آن خیلی زیاد است.

 

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي