دیوانگی پدر و سقوط کودکش از برج 52 طبقه / عکس

مردی در نیویورک در اقدامی جنون‌آمیز، فرزند سه ساله‌اش را از بالای آسمانخراش 52 طبقه‌ای به پایین انداخت و سپس به قصد خودکشی به پایین پرید و کشته شد.

دیوانگی پدر و سقوط کودکش از برج 52 طبقه / عکس

مرد 35 ساله‌ای در بروکلین نیویورک در اقدامی جنون‌آمیز، فرزند سه ساله‌اش را از بالای آسمانخراش 52 طبقه‌ای به پایین انداخت و سپس به قصد خودکشی به پایین پرید و کشته شد. به گزارش پلیس، این مرد اوکراینی که با نام دیمیتری کاناریکوف شناسایی شده قرار بود در روز حادثه با حکم دادگاه تنها فرزندش را به همسر سابقش بسپارد و برای همیشه از او خداحافظی کند اما از آنجا که او حاضر به این کار نبود با طراحی این نقشه هول‌انگیز کودک بخت‌برگشته را به بالای برج 52 طبقه برد و در یک حرکت وحشت‌آفرین او را به پایین انداخت.

 این کودک پس از این سقوط به دیوار ساختمان برخورد کرد و شش طبقه مانده به زمین در ایوان آپارتمانی فرود پردردی داشت. هنوز لحظاتی از این اقدام جنون‌آمیز نگذشته بود که ساکنان بروکلین متوجه خودکشی پدر این کودک و سقوط او از ساختمان نیز شدند.
به گفته گروه‌های امدادی این کودک به‌رغم جراحات فراوان دقایقی پس از رسیدن امدادگران زنده بود اما پیش از رسیدن به بیمارستان جان سپرد.هنوز گزارشی درباره علت اختلاف این مرد با همسرش و واکنش مادر این پسر کوچولو به ‌دست نیامده است.پلیس پس از تحقیقات فراوان انگیزه این مرد را بسیار مبهم خواند چرا که او حتی یادداشت کوچکی نیز برای بازماندگانش باقی نگذاشته بود./جام

دیوانگی پدر و سقوط کودکش از برج 52 طبقه / عکس

 منبع:خبرپو
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه