دکوراسیون اتاق کودک با ایده های جدید

تاريخ : 10 شهریور

امروزه پدر و مادرها برای دیزاین و دکوراسیون اتاق فرزندان شان اهمیت بسیار زیادی قائل اند. چرا که نحوه دیزاین اتاق کودک تاثیر بسزایی در روح و روان کودک دارد. برای آشنایی با نحوه دکوراسیون اتاق کودک این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد دیزاین اتاق کودک و دکور اتاق کودک می خوانید.

دکوراسیون اتاق کودک با ایده های جدید

دکوراسیون اتاق کودک با ایده های جدید, پورتال خبری فرهنگی گهر

دکوراسیون اتاق کودک

تزئین دیوار اتاق کودک با جنگل حیوانات وحشی

دختر یا پسر فرقی نمی‌کند، همه کودکان عاشق حیوانات هستند! یک کاغذ دیواری با طرح جنگل‌های گرمسیری اتاق کودک را تبدیل به یک جنگل کوچک می‌کند. عروسک‌های پارچه‌ای حیوانات برای تزئین دیوار را هم می‌توان از اسباب بازی فروشی‌ها تهیه کرد و هم می‌توانید به سادگی در خانه با کمک پارچه و مقوا و پلاستیک و کاغذ رنگی بسازید و اجازه دهید کودک شما در خیالات پسر جنگل غرق شود.

تزئین دیوار اتاق کودک با نقاشی

ایده‌ای سرگرم کننده و کاربردی برای دیوار اتاق کودکانی که عاشق رنگ آمیزی هستند! این بوم بزرگ نقاشی دیواری علاوه بر اینکه ایده ای سرگرم کنده است، خلاقیت کودک را تحریک می‌کند و  هنرمند درون او را بیدار می‌نماید. رنگ آمیزی استرس‌ها و هیجانات کودک را کاهش می‌دهد و باعث افزایش تمرکز او می‌شود.

دیوار صخره نوردی در اتاق کودک

ورزش و ترشح آدرنالین ، تمام چیزی است که یک کودک را شاد و سرزنده نگه می‌دارد. اگر سقف اتاق کودک شما به اندازه کافی بلند است و او از آنهایی است که دوست دارد از در و دیوار بالا برود می‌تواند ساعت‌ها با این دیوار صخره نوردی ورزش کند و سرگرم باشد. برای اطمینان از امنیت او هنگام بالا رفتن از کفپوش‌های تشکی در لبه دیوار روی زمین استفاده کنید.

دیوار بازی در اتاق کودک

این بازی یک بازی آموزشی و شبیه جدول حل کردن است. اگر چه نقاشی‌های دیواری و تزئین دیوار اتاق کودک با کاغذهای رنگی می‌تواند برای او جذاب باشد ولی هیچ کدام به اندازه یک بازی دیوار نمی‌تواند خنده را بر لب او بیاورد و به علاوه اگر کودک شما بزرگ تر باشد بازی می‌تواند راهی عالی برای یادگیری باشد.

دیواری برای مرتب بودن

ایده بالا برای آن که اتاق کودک یا نوجوان شما مرتب و تمیز بماند، بسیار مفید است. میز تحریر و کمد کتاب‌های او را به دیوار بچسبانید، این کار باعث می‌شود تمرکزش هنگام درس خواندن بیشتر شود. استیکرها ساده‌ترین راه برای تزئین دیوار اتاق کودک هستند؛ آنها را با وسایلی مانند شلف‌ها ترکیب کنید تا یک دیوار چند بعدی به وجود آورید.

تزئین اتاق کودک با اسباب بازی‌ها

تزئین دیوار اتاق کودک با عروسک‌ها و اسباب بازی‌های مورد علاقه او که تعداد زیادی از آنها را دارد ایده‌ای تازه نیست ولی مهم است که این کار را به روشی متفاوت و زیبا انجام دهید. می‌توانید مانند عکس بالا برای به چشم آمدن بیشتر ماشین‌های اسباب بازی رنگارنگ از شلف‌های هم رنگ دیوار اتاق استفاده کنید.

تزئین دیوار اتاق کودک با تخته سیاه

کودکان معمولا به نقاشی کردن روی درب و دیوارها علاقه خاصی دارند. بیایید با یک دیوار تخته سیاه با این مسئله رو به رو شویم. رنگ کردن یک دیوار اتاق کودک با رنگ مخصوص تخته سیاه یک راه حل ساده است تا کودکتان بتواند شاهکارهای خود را روی آن خلق کند، با همکلاسی‌هایش بازی کند و ریاضی را تمرین کند!

اتاق کودک کتاب خوان

کتاب‌های کودکان معمولا ظاهری رنگارنگ با نقاشی‌های جذاب دارد. تزئین دیوار اتاق کودک با کتاب‌های مورد علاقه‌اش او را بیشتر ترغیب به کتاب خواندن می کند. می‌توانید مانند عکس بالا از شلف‌های باریک لبه دار به رنگ دیوار برای نمایش بهتری از کتاب‌ها استفاه کنید.

تزئین اتاق کودک با عکس‌های خانواده

ساخت یک درخت خانوادگی با کاغذ رنگی، نقاشی و حتی یک برچسب یا استیکر می‌توانید به اتاق کودک روح ببخشید. اجدادش را به او بشناسانید و حس علاقه و همبستگی او را به خانواده‌اش تقویت کنید.

تزئین اتاق کودک با کاغذ رنگی

برای یک تزئین دیوار ساده  اتاق کودک با کمک کاغذ رنگی  یا عکس برگردان و تکرار آن در سطح دیوار سفید مانند عکس بالا می‌توانید یک تزئین گرافیگی شاد و متفاوت در اتاق کودک داشته باشید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي