دفن جسد شوهر خواهر در حمام

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 28 آذر

مردی که متهم است در پی درگیری با شوهر خواهرش او را به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده است در جلسه محاکمه جزییات این جنایت خانوادگی را شرح داد و گفت ابتدا جسد را در حمام خانه‌اش دفن کرده بود.

دفن جسد شوهر خواهر در حمام, پورتال خبری فرهنگی گهر

این مرد که فاضل نام دارد متهم است روز ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۸۸ به دنبال درگیری با شوهر خواهرش محمد، او را در خانه‌اش واقع در ورامین به قتل رسانده و بعد از چند روز نگهداری جسد در حمام خانه‌اش آن را به آتش کشیده است.

راز این قتل زمانی فاش شد که افسران پلیس آگاهی در جریان تحقیقات خود پی بردند محمد در آخرین شب زندگی‌اش به خانه فاضل رفته بود و همین موضوع ظن پلیس را به فاضل برانگیخت. هر چند ابتدا هیچ مدرکی علیه این مظنون نبود و او زیر بار اتهام قتل نمی‌رفت اما در ادامه کارآگاهان به شواهدی دست یافتند که سوء‌‌ظن شان به وی تقویت شد.

تجسس‌های پلیس نشان داد تا پیش از ناپدید شدن محمد در خانه فاضل دو تخته فرش وجود داشت که بعد از این ماجرا فرش‌ها ناپدید شده است. از طرفی تغییراتی در حمام خانه او انجام شده بود که کمی عجیب به نظر می‌رسید. در چنین شرایطی فاضل تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت تا اینکه سرانجام به کشتن شوهر خواهرش اعتراف کرد.

او گفت شب حادثه وقتی محمد به خانه‌اش رفته بود با او درگیر شده و بعد از کشتنش جسد را در حمام خانه‌اش دفن کرده است. متهم به قتل گفت: وقتی با محمد درگیر شدم یک مشت به سرش زدم که باعث مرگش شد. در ادامه جسد را در حمام خانه دفن کردم و رویش را سیمان ریختم تا هیچ کس متوجه نشود اما چند روز بعد چون بوی تعفن جسد می‌آمد مجبور شدم آن را به اطراف ورامین ببرم و آتش بزنم.

به دنبال اعترافات متهم با راهنمایی او جسد سوخته شده کشف شد اما انجام آزمایش دی‌ان‌ای روی آن و مقایسه نمونه با خانواده محمد نشان داد جسد متعلق به فرد دیگری است. با این حال فاضل در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد.

این رای با اعتراض متهم به شعبه هفتم دیوان عالی کشور فرستاده شد. قضات دیوان بعد از بررسی پرونده از آنجا که هنوز جنازه مقتول کشف نشده است حکم دادگاه را نقض و بار دیگر پرونده را به دادگاه فرستادند.

در دور دوم رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی نورالله عزیز محمدی برگزار شد بعد از آنکه اولیای دم خواستار قصاص فاضل شدند او در جایگاه ایستاد و جزییات بیشتری از این جنایت را شرح داد.

فاضل گفت: محمد آن شب با من تماس گرفت و گفت به خانه‌ام می‌آید. وقتی آمد حرف طلبش از یکی از دوستانم را پیش کشید و همین موضوع باعث درگیری بین ما شد. او با دست من را هل داد. من هم یک مشت به سرش زدم. محمد روی زمین افتاد و بینی‌اش دچار خونریزی شد.

او چند دقیقه بعد دیگر نفس نمی‌کشید. من ناخواسته او را کشته بودم و نمی‌دانستم با جسدش چه کار کنم. کشان کشان جنازه را به حمام بردم و آن را در جایی که قبلا وان بود گذاشتم. چون هیچ کس در خانه نبود، با خیال راحت دور جسد را با آجر و سیمان دیوار کشیدم.

چند روز از این ماجرا گذشت تا اینکه همسرم متوجه بوی تعفن شد. به همین دلیل تصمیم گرفتم جسد را از خانه بیرون ببرم. یک روز که هیچ کس در خانه نبود جنازه را به اطراف ورامین بردم و با چند لیتر بنزین آتش زدم. فکر نمی‌کردم یک ضربه مشت باعث مرگ محمد شود. بعد از مرگش به دلیل اینکه ترسیده بودم جسد را آتش زدم. حالا هم از کارم پشیمانم.

در پی اظهارات متهم وکیل مدافعش به دفاع از او پرداخت و در نهایت محاکمه با اخذ آخرین دفاع از متهم به پایان رسید.

منبع:ثامن

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي