دستگیر شدن جاعلین مدارک تحصیلی

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 3 بهمن

دستگیر شدن جاعلین مدارک تحصیلی

دستگیر شدن جاعلین مدارک تحصیلی, پورتال خبری فرهنگی گهر

دستگیر شدن جاعلین مدارک تحصیلی

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری مسئولان یک شرکت قلابی که اقدام به جعل مدارک تحصیلی می کردند، گفت: این متهمان مدارک تحصیلی جعلی را بیش از ۲ میلیون تومان می فروختند.

سرهنگ علیرضا محرابی با اشاره به دستگیری سه متهم که تحت پوشش یک شرکت قلابی، اقدام به جعل مدارک تحصیلی می کردند گفت:”این متهمان مدارک تحصیلی جعلی را بیش از ۲ میلیون تومان به فروش می رساندند.

وی در تشریح خبر دستگیری متهمان گفت: با شکایت نماینده حقوقی یکی از مناطق آموزش و پرورش شهر تهران، مبنی بر اینکه یک شرکت به صورت غیر قانونی ضمن درج آگهی در روزنامه مبادرت به صدور مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی در محدوده سهروردی می کند، تیم های عملیاتی این یگان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ محرابی افزود: با بررسی های انجام شده محل شرکت شناسایی شده و تیم های این یگان به محل اعزام شدند و این درست در حالی بود که ۲ تن از شهروندانی که چندی پیش از این شرکت مدرک جعلی دریافت کرده بودند، در حال درگیری لفظی با مسئولان شرکت بودند.

وی گفت: با حضور ماموران در محل، متهمان سعی کردند مدارک و اسناد جعلی را معدوم کنند اما سرعت عمل ماموران این امکان را به آنها نداد و مسئول شرکت و ۲ تن از کارمندان آن، به اتهام جعل اسناد و مدارک تحصیلی بازداشت شدند و این در حالی بود که طی بازرسی انجام شده از محل شرکت، تعداد ۴۰ برگه مدارک جعلی دیپلم و پیش دانشگاهی جعل کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: مسئول شرکت و ۲ کارمند وی پس از دستگیری به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر جعل اسناد و مدارک تحصیلی اعتراف کردند.

محرابی گفت: در بازرسی های انجام شده از شرکت ۴۰ برگ مدارک جعلی دیپلم و پیش دانشگاهی صادر شده با مشخصات کامل، ۳۷ مورد مدارک لازم از اشخاص با هویت لازم برای صدور مدارک جعلی، ۲ کیس رایانه که حاوی نمونه های مدارک جعلی و سایر اسناد جعلی بود، تعدادی دفتر مخصوص ثبت مشخصات مراجعان برای دریافت مدارک جعلی و شماره حساب هایی که مبالغ دریافتی از مشتریان به آن واریز می شد کشف و صورتجلسه شد.

وی افزود: شرکت متخلف نیز پس از هماهنگی با مقام قضائی به دلیل نداشتن مجوز قانونی برای فعالیت و کشف اوراق پلمب شد. در تحقیقات انجام شده مسئولان این شرکت اعلام کردند که اقدام به صدور مدارک جعلی با قیمت بالای ۲ میلیون تومان می کنند و مدارک جعلی مقاطع مختلف تحصیلی را از سوم راهنمایی تا دیپلم و پیش دانشگاهی طی پروسه زمانی یک ماه جعل می کنند و به مشتریان تحویل می دهند

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي