دسترسی سیستم عامل ویندوزفون به تایم لاین

تاريخ : 9 اسفند

دسترسی سیستم عامل ویندوزفون به تایم لاین

 

دسترسی سیستم عامل ویندوزفون به تایم لاین, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های ارتباطی در ایران برنامه لاین است. این برنامه با امکان چت انفرادی و گروهی و امکان پست گذاشتن از کاربران بالایی برخوردار است و در تمام پلتفرم‌های تلفن همراه هم می‌توان آن را یافت و به چت کردن با دوستانی پرداخت که این اپ را در تلفن هوشمند خود دارند.

به گزارش گهر،از قابلیت‌هایی که گفته شد، تایم‌لاین یا همان بخش پست گذاشتن در لاین برای کاربران سیستم عامل موبایل مایکروسافت یا همان ویندوزفون در دسترس نبود و همواره اسباب نارضایتی کاربران این سیستم عامل را فراهم می‌کرد، حال به نظر می‌رسد رشد مناسب و متداوم سیستم عامل ویندوزفون شرکت سازنده لاین را بر آن داشته تا با کامل کردن این اپلیکیشن در این پلتفرم کاربران را راضی نگه دارد. برای اسفاده از این قابلیت شما باید نسخه ۴ از این اپ را نصب کنید.

این قابلیت آنچنان برای کابران مهم بود که بسیاری از آن‌ها نداشتن تایم لاین را از معایب عمده این سیستم عامل می‌دانستند و مهاجرت به آن را مناسب نمی‌دیدند. البته اضافه شدن این قابلیت تنها خبر خوش برای دوستداران مایکروسافت نیست زیرا به نظر می‌رسد پس از معرفی ویندوز ۱۰ برای تلفن همراه، پیش نمایش منتشره توسط این کمپانی نیز علی‌رغم تغییرات نچندان بنیادی توانسته دل کاربران را به دست بیاورد، جالب‌تر اینکه این سیستم عامل برای تلفن‌های هوشمند با رم ۵۱۲ مگابایت نیز منتشر خواهد شد و نشان می‌دهد که مایکروسافت راه به دست آوردن دل کاربران را آموخته و سعی دارد هرچه سریع‌تر جایگاهی مناسب را در دنیای تلفن همراه برای خود دست و پا کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي