درمان چشم های پف کرده چیست؟

یک راه حل قدیمی و کارآمد استفاده از خیار است. چند برش خیار پوست کنده که برای دقایقی داخل فریزر گذاشته اید به مدت ده دقیقه روی چشمام بسته خود بگذارید.

درمان چشم های پف کرده چیست؟

یک کیسه آب سرد روی چشم هایتان بگذارید

یک بسته سبزیجات یخ زده از فریزر درآورده و داخل یک حوله بپیچید.(باید از ورای آن حوله احساس سرما کنید).آن را به مدت ده دقیقه روی چشمان بسته خود بگذارید. سرتان را به سمت بالا نگه دارید تا سنگینی آن شانس آن را داشته باشد که جریان گردش زیر چشم را برقرار کند).

یک راه حل قدیمی و کارآمد استفاده از خیار است. چند برش خیار پوست کنده که برای دقایقی داخل فریزر گذاشته اید به مدت ده دقیقه روی چشمام بسته خود بگذارید.
درمان چشم های پف کرده چیست؟
راه حل : برای اینکه چشمان تان در آینده پف دار نشود ، به اندازه کافی آب بنوشیدو و زمانیکه به تختخواب می روید ، زیر سرتان دو بالش بگذارید. نیروی سنگینی به مایع وارد می آید و از حرکت آن به سمت چشمان شما جلوگیری میکند.

درمان چشم های پف کرده چیست؟

از کرم چشم استفاده کنید

با انگشت حلقه خود با ملایمت کمی کرم به زیر چشمان تان بزنید ، از گوشه داخلی چشم به سمت بیرون بروید. به دنبال کرمی بدون کافئین باشید که خاصیت تنگ کنندگی عروق آن به جریان گردش خون زیر چشم شما کمک کند و به سرعت پف زیر چشم شما را می خواباند.

درمان چشم های پف کرده چیست؟

یک راه دیگر برای کم کردن پف زیر چشم این است که :یک حوله را داخل یک فنجان چای بابونه خیس کنید و آن را به مدت ده دقیقه روی چشمان بسته خود بگذارید.و  (یا اینکه  ازخود Tea bag استفاده کنید) خاصیت  ضدالتهابی بابونه به کاهش پف چشم کمک می کند.

 

منبع: ileev.com

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه