درمان انحراف بینی

تاريخ : 21 مهر

[ad_1]
عمل بینی به طور کلی با عمل زیبایی متفاوت است در این رابطه و نحوه درمان انحراف بینی گفتگویی داشتیم با دکتر کاظمی متخصص گوش و حلق و بینی

مشکل انحراف بینی با انجام عمل جراحی برطرف می‌شود که این عمل با عمل جراحی پلاستیک و زیبایی متفاوت است.
درمان انحراف بینی, پورتال خبری فرهنگی گهر

دکتر کاظمی متخصص گوش و حلق و بینی در گفتگویی در خصوص بیماری انحراف بینی گفت: نیمه میانی حفره بینی گاهی به دلیل برخورد ضربه در طی دوران کودکی یا جنینی و یا به علت اختلالات رشد حالت کج پیدا می‌کند.

وی پیرامون وضعیت افرادی که دچار انحراف بینی هستند تصریح کرد: بیمارانی که دچار انحراف بینی هستند عمده ترین شکایات خود را در زمینه گرفتگی بینی و در پی آن مشکلات تنفسی بیان می‌کنند.

این جراح گوش و حلق و بینی همچنین افزود: در صورتی که انحراف بینی در یک فرد شدید باشد فرد به مرور زمان به بیماری سینوزیت مبتلا شده و ترشحات در ناحیه سینوس وی بروز خواهد کرد.

این عضو بسیج جامعه پزشکی در رابطه با راهکارهای درمانی انحراف بینی اظهار داشت: جراحی یکی از راهکارهای انحراف بینی است که با بی‌حسی موضعی و یا بی‌هوشی انجام می‌گیرد.
انجام این عمل در حدود ۲۰دقیقه به طول می‌انجامد.

کاظمی همچنین پیرامون تفاوت بین عمل جراحی بینی و جراحی زیبایی گفت: عمل جراحی انحراف بینی ارتباطی با جراحی زیبایی ندارد اما بنابر درخواست خود بیمار عمل سیتورینوپلاستی روی وی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: درصد کمی از مبتلایان پس از انجام عمل دچار عوارض خواهند شد اما این مشکل توسط پزشک برطرف می‌شود.

[ad_2]

لینک منبع

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي