درآمد ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی دولت از ایرانسل در ۷ سال

دسته بندي : اقتصاد,⭐ اخبار
تاريخ : 29 مهر

علیرضا قلمبر دزفولی در نشست خبری هفتمین سالگرد تاسیس ایرانسل اظهار داشت: هم‌اکنون ایرانسل ۱/۴۶ درصد از کل بازار تلفن همراه کشور را در اختیار دارد.

درآمد ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی دولت از ایرانسل در ۷ سال, پورتال خبری فرهنگی گهر

مدیرعامل ایرانسل افزود: این شرکت در سال ۹۱ رتبه بیست و چهارم را در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران از نظر میزان فروش و درآمد داشته است و کل درآمد مستقیم و غیرمستقیم دولت در ۷ سال گذشته از محل پروژه ایرانسل ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی متوسط نرخ قطعی مکالمات در شبکه ایرانسل را ۷۷ صدم درصد و نرخ موفق تماس را ۲/۹۸ درصد عنوان کرد.

دزفولی با اشاره به رشد ترافیک سرویس‌های مختلف ایرانسل در سال ۹۱ گفت: سرویس دیتا به میزان ۱۰۰ درصد، پیام چند رسانه‌ای ۸۳ درصد، پیامک ۲۱ درصد و صوت ۱۶ درصد رشد ترافیک داشته‌اند.

مدیرعامل ایرانسل همچنین سهم شارژ غیرفیزیکی در تهیه کارت شارژ‌ها را ۵۰ درصد اعلام کرد.

وی در بحث رومینگ ایرانسل، از برقراری رومینگ سیم‌کارت‌های دائمی با ۴۲۰ اپراتور دنیا، برقراری رومینگ سیم‌کارت اعتباری با ۱۶۸ اپراتور دنیا و برقراری رومینگ دیتا با ۳۱ اپراتور دنیا خبر داد.

دزفولی در بحث تعرفه‌ها یادآور شد: تعرفه ایرانسل در بخش اعتباری در حال حاضر پایین‌ترین تعرفه است و تعرفه‌ای که امسال برای رومینگ حجاج اعلام شد نیز پایین‌ترین تعرفه بین اپراتور‌ها بود.

مدیرعامل شرکت ایرانسل همچنین با اشاره به بحث تشعشعات سایت‌های تلفن همراه گفت: تشعشعات سایت‌های ایرانسل طبق اندازه‌گیری‌ها یک صدم تا یک پانصدم حد مجاز است.

منبع:فارس

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي