داریوش اسدزاده در انتظار چاپ کتاب جدیدش

تاريخ : 4 تیر

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر داریوش اسدزاده در انتظار چاپ کتاب جدیدش  را در ادامه می خوانید

داریوش اسدزاده در انتظار چاپ کتاب جدیدش, پورتال خبری فرهنگی گهر

داریوش اسدزاده در انتظار چاپ کتاب جدیدش

داریوش اسدزاده هنرمند پیشکسوت کشورمان است که آثار زیادی از او در سینما و تلویزیون وجود دارد. این بازیگر پیشکسوت کشورمان پای گفتگوی ما نشست و درباره فیلم جدیدش و انتظار این روزهایش برای چاپ کتاب جدیدش گفت.

گفتگو با داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت

داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما گفت:هم اکنون نسبت به چند وقت قبل که یک جراحی داشتم، بهتر هستم اما هنوز به طور کامل خوب نشده ام.

وی ادامه داد:قرار است امروز برای صحبت کردن درباره یک سریال، مراجعه کنم اما باید ببینم روند صحبت ها چگونه پیش می رود چون پیشنهادها زیاد است اما مشخص نیست روند صحبت ها چگونه پیش برود.

این بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما تصریح کرد:فیلمنامه سریالی که به تازگی خوانده ام نسبت به سایر فیلمنامه ها بهتر بوده است. بسیاری از فیلمنامه ها خوب آغاز می شوند اما در روند پیشبرد خود از مسیر اصلی خارج می شوند.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد:مقداری از کتاب جدیدم را که نوشته ام، برای تایپ داده ام تا آماده شود و ببینم چه اصلاحیه هایی دارد و چه بخش هایی را باید اضافه یا حذف کنم و هنوز تمام نشده است.

بازیگر سریال «وخدا عشق را آفرید» خاطرنشان کرد:برای کتاب جدیدم همچنین عکس هایی را در نظر گرفته ام که تعدادی از این تصاویر قدیمی را خودم عکسبرداری کرده ام و مربوط به گذشته های دور است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي