خودسوزی زن باردار مقابل همسرش در نیشابور

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 12 مهر

زن ۲۹ ساله نیشابوری با ریختن بنزین بر روی بدنش،خود را مقابل دیدگان همسر و پسر خردسالش به آتش کشید.

مادر جوان که حوا نام دارد و قرار بود با تولد فرزند دومش بار دیگر مادر شود، بر اثر شدت سوختگی ها، در بیمارستان امام رضای مشهد جان سپرد.

ماجرای خودسوزی زن جوان اما به همین جا ختم نشد چون که همسر و فرزند خردسالش با دیدن صحنه خودسوزی ،به کمک این زن شتافتند و آنها هم دچار سوختگی شدید شدند.

سه شنبه شب هفته گذشته بود که فریادهای زن جوان در یکی از محله ای نیشابور اهالی منطقه را شتابان به سمت خود کشاند.آنچه پیش روی اهالی این منطقه نیشابور دیده می شد پیکر زن جوانی بود که تمام بدنش میان شعله های آتش محصور شده و شوهر ۳۰ ساله و پسرش در حال خاموش کردن آتش بودند.

همسایه ها بلافاصله با دیدن این صحنه پلیس و اورژانس را با خبر کردند با آمدن عوامل اورژانس و ماموران پلیس مشخص شد زن جوان که باردار هم بود با ریختن بنزین بر روی خودش اقدام به انتحار کرده و همسر و فرزندش هم که برای نجات او آمده بودند دچار سوختگی شدید شدند.

بنا بر اعلام عوامل اورژانس اعضای این خانواده سه نفره همگی به بیمارستان امام رضای مشهد منتقل شدند. ابتدا اعلام شد حال هر سه نفر وخیم است،‌اما شب گذشته خبر رسید مادر باردار، جان سپرده است.

تحقیقات اولیه ماموران از همسایه ها حکایت از این دارد که انگیزه این زن از خودسوزی مشکلات خانوادگی و فشار روحی و روانی بوده است با این حال به دستور اکبری مقدم ، دادستان نیشابور، این پرونده برای مشخص شدن علت دقیق اقدام به خودکشی این زن به صورت ویژه در دادگستری این شهرستان در دست بررسی است.

پیگیری های خبرنگار ما تا لحظه تنظیم خبر از آخرین وضعیت اعضای این خانواده بی نتیجه مانده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي