خواجه امیری ماه رمضان به تلویزیون می آید

تماشا: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و پخش برنامه های متفاوت و مناسبتی از جمله پخش سریال های ویژه این ماه مبارک، بار دیگر تلویزیون مخاطبین خاص اینگونه سریال ها را به سوی خود فرا می خواند.

امسال هم مانند سال های گذشته سریال های مناسبتی چون «خداحافظ بچه» (شبکه سه)، «چمدان» (شبکه دو)، «راز پنهان» (شبکه یک) و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» (شبکه پنج) از تلویزیون پخش خواهد شد. اما این بار تغییرات عجیب و جالبی در تیتراژ سریال ها ایجاد شده است و خوانندگان متفاوتی میهمان خانه های شما هستند.

خواجه امیری ماه رمضان به تلویزیون می آید

امسال قرار است استاد آواز ایران «ایرج» (حسین خواجه امیری,پدر احسان خواجه امیری) به همراه احسان فدایی در «چمدان»، «علی لهراسبی» در «خداحافظ بچه»، فرزاد فرزین و پیام حصیری در «راز پنهان» خاطراتی خوش برای بینندگان در ماه مبارک رمضان رقم بزنند.

خسرو ملکان، کارگردان و تهیه کننده سریال «چمدان» درباره انتخاب استاد ایرج (حسین خواجه امیری) به شبکه ایران گفت: «دلیل اول انتخاب من به قول شما این است که ایشان استاد ایرج هستند و طبیعی است که ما برای ارائه یک کار خوب به دنبال اساتید موسیقی باشیم، ضمن اینکه صدای ایشان با کاری که قرار است پخش شود مرتبط است. همچنین طنین صدای استاد ایرج تناسب بسیاری با مفهوم قصکه دارد که بالطبع تاثیرگذارتر خواهد بود و نکته دیگر علاقه شخصی من به ایشان است.»

با حضور دو نسل خواننده یکی از نسل جوان و یکی از نسل گذشته طیف مخاطبان گسترده تر خواهد شد. این کارگردان و تهیه کننده درباره حضور خواننده جوان احسان فدایی و اجرای دو صدایی با استاد ایرج اظهار داشت: «انتخاب آقای فدایی به این دلیل بود که با حضور دو نسل خواننده یکی از نسل جوان و یکی از نسل گذشته طیف مخاطبان گسترده تر خواهد شد ضمن اینکه آقای فدایی از شاگردان استاد ایرج هستند. آهنگسازی و تنظیم این قطعه را نیز آقای احسان فدایی بر عهده داشته اند و الحمدلله کار خوبی هم شده است.»

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه