خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 20 آبان

خلاصه برنامه نود دیشب ۱۹ آبان / گزارش تصویری

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به مهمترین عامل در رواج بازیکن سالاری اختصاص یافته بود.
خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر
جعفری کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

در ابتدای برنامه صحنه هایی از دیدار ملوان – ذوب آهن ، حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به این بازی پخش شد.

آماری از هفته چهاردهم لیگ برتر به تصویر کشیده شد.
خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر
گزارشی از دیدار تیم های صبای قم و نفت تهران و مصاحبه ها و حاشیه های آن پخش شد.
گزارشی از وضعیت بیماری غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال کشورمان پخش شد و فرزند وی در خصوص وضعیت این پیشکسوت فوتبال توضیحاتی ارائه داد.
خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر

مصاحبه ای به مناسبت سالروز تولد علی کریمی ( ۱۸ آبان ۱۳۵۷ ) از وی پخش شد که کریمی طی این گفتگو از دوران طفولیت و نوجوانی خود در وردآورد و سپس جوانان و بزرگسالان خود سخن به میان آورد که در فردیس کرج ساکن بودند.

کریمی: دایی همیشه به فکر منافع خود بوده است!

کریمی در مورد تعداد خداحافظی‌های ملی‌اش گفت: دو بار خداحافظی کردم اصلاً دوست دارم خداحافظی کنم دوباره فردا سلام کنم آیا ایرادی دارد؟!

وی به خاطرات دوران گذشته خود اشاره کرد و در این میان اظهار داشت: زمانی که وضعیت مالی مناسبی پیدا کردم کمبودهای گذشته را جبران کرده و به خرید پوشاک و کفش می پرداختم چرا که در گذشته شاید فقط می توانستم یک کفش بخرم که بجای کفش مراسم رسمی ترجیح میدادم کفش میخی بخرم که به نوعی کفش ورزشی استاندارد آن زمان را داشته باشم.

کریمی در مورد اینکه چه غذایی را دوست دارد، گفت:‌علی پروین وضعش خوب بود و همیشه آبگوشت و کباب می‌خورد اما در رده‌های سنی بارها اتفاق افتاده بود که کیک و نوشابه می‌خوردم.

کریمی در مورد علی پروین اظهار داشت: علی پروین از اسطورهای فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس است.

وی در مورد علی دایی گفت: دایی کسی است که دنبال منافع خودش است و دوست و رفیق برایش ارزشی ندارد. این حرف من را گذر زمان ثابت کرده است و علاقه‌‌ای ندارم با این طور آدم‌ها رابطه‌ای داشته باشم.

خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر
مصاحبه کامل علی کریمی در برنامه نود هفته آینده پخش خواهد شد.

گزارشی مفصل از دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال و حاشیه ها و مصاحبه های مربیان و بازیکنان و همچنین هواداران دو تیم پخش شد.


جعفری کارشناس داوری
 برنامه، نظرات خود را در مورد صحنه های حساس این دیدار بیان کرد.
خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر

محمد نوری فر مدیر رسانه ای استقلال روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: در ابتدای ورودمان به فرودگاه تبریز برخی هواداران تراکتور نسبت به تیم ما کم لطفی کردند و توهین هایی را شاهد بودیم.

وی در مورد کارشناسی داوری این دیدار نیز انتقاداتی داشت و اظهار داشت در یکی، دو صحنه باید بازیکن تراکتورسازی اخراج می شد که این امر صورت نگرفت.

وی همچنین گفت: ادینهو، بازیکن تراکتورسازی باید دو کارت زرد می گرفت و از زمین اخراج می شد که نشد.

گزارشی از دیدار تیم های سپاهان – نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان – سایپا ، حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آن ها پخش شد.
رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: ای کاش بار فنی دیدار تراکتورسازی و استقلال بیشتر مورد بررسی قرار می گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از بازی با دوربین برنامه نود مصاحبه ای داشتم و طی آن عنوان کردم که ۵ دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم زیاد بود ولی پس از آن بعد از بازبینی فیلم مسابقه به درستی تصمیم داور پی بردم که از این بابت عذرخواهی می کنم.

گزارش تقویم ۹۰ پخش شد که تولد علی کریمی ( ۱۷ آبان ) و محمد دادکان ( ۱۵ آبان ) و همچنین لوییس فیگو و الکس دل پیرو، از اتفاقات فوتبالی این هفته هستند.
خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر
حمید جاسمیان و حسین کلانی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان، میهمانان این هفته برنامه نود بودند.
جاسمیان: مدیران باشگاه ها از نظر فوتبالی، آگاهی داشته باشند

جاسمیان در مورد علت اصلی بازیکن سالاری در فوتبال گفت: به نظر من برخی مدیران باشگاه ها علت اصلی این امر هستند و مدیران باید از لحاظ فوتبالی آگاه بوده و طریقه رفتار با بازیکنان را بدانند تا این مشکلات را شاهد نباشیم.

خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر
کلانی: قوانین ما، قوانین درستی نیستند و با روح پهلوانی و جوانمردی اجین نشده اند

کلانی نیز در این خصوص گفت: به عقیده من پایه و اساس فرهنگ در خانواده خیلی مهم است و باید پدر و مادر در تربیت فرزندان و برطرف کردن نیازهای آن ها دقت بیشتری داشته باشند و به عقیده من این مسائل موجود در فوتبال برگرفته از مشکلات درون خانواده است.
وی ادامه داد: متاسفانه قوانین حرفه ای ما قوانین درستی نیستند و با روح پهلوانی و فرهنگ ما اجین نشده است، از طرفی وقتی ما چیزی را به کسی یاد نمی دهیم چطور می خواهیم که شاهد اجرای آن باشیم. باید به جوانان و بازیکنان مسائل فرهنگی و رفتاری آموزش داده شود، در زمان ما مربیان با رفتارهای خود برای ما فرهنگ سازی می کردند ولی امروز شاهد این مسائل نیستیم.
خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر

جاسمیان در ادامه صحبت های خود گفت: در زمان بازی گری ام، کاپیتان تیم شاهین بودم و در آن زمان اعتراض کوچکی به مسئله ای در باشگاه کردم و همین اعتراض باعث شد تا دو جلسه از تمرین محروم شوم و با من برخورد جدی در این رابطه شد، اما اکنون چنین مسائل و برخوردهایی با بازیکنان نمی شود.

گزارشی مفصل از دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد و حاشیه ها و مصاحبه های مربیان و بازیکنان دو تیم پخش شد.

تاج: بازی های این هفته جمعه و شنبه برگزار می شود

مهدی تاج رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: با توجه به بازی تیم ملی در روز سه شنبه، بازی های این هفته بجز یک دیدار، به جای ۵ شنبه و جمعه، جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.

وی در مورد کودکانی که پیش از دیدارها به زمین می آیند گفت: برای توپ جمع کن ها لباس های گرم در نظر گرفته ایم ولی به فکر این کودکان نبودیم و انتقادات به جا است و باید برای این کودکان نیز لباس گرم تهیه کنیم و این قضیه را رسیدگی می کنیم.

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: زمانی که من به پرسپولیس آمدم به بازیکنانم نیاز داشتم و با این وجود هرگاه رفتار اشتباهی از بازیکنان دیدیم به کمیته انضباطی اعلام کرده و با آن ها برخورد جدی می شود ولی شما بگویید با شرایط موجود من باید چه می کردم؟!

خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر
وی ادامه داد: ما تنبیهات خود را انجام می دهیم و اینطور نیست که با آنها برخورد نشود. اگر با تمامی بازیکنان برخورد کنیم و آنها را چند بازی محروم کنیم دیگر بازیکنی برای من نمی ماند! متاسفانه بازیکنان ما هنوز شرایط فوتبال حرفه ای را نمی دانند، قانونی تصویب شود که بازیکن در صورت انجام هرگونه تخطی و مصاحبه علیه باشگاه، از طرف کمیته انضباطی باشگاه جریمه شود و بطور قطع برخورد جدی با بازیکنان سبب می شود دیگر شاهد بی انضباطی در فوتبال نباشیم. من بازیکن را علت اصلی بازیکن سالاری در فوتبال می دانم.

گزارشی از عملکرد لژیونرهای فوتبال کشورمان در لیگ های خارجی پخش شد.

دایی: همه می دانند چه کسی به دنبال منافع شخصی خود است / مایلی کهن هنوز هم اظهار ندامت نکرده است!

علی دایی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس
 روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد شکایت وزارت ورزش و جوانان از وی و رحیمی گفت: وزارت ورزش و شخص وزیر این حق را دارند و این شکایت سبب شد برخی حقایق روشن شود. من عنوان کردم اقای وزیر چندین بار خواستار برکناری من بوده است و من این مسئله را در برنامه شما عنوان کردم و در محکمح حقانیت یک نفر مشخص می شود. متاسفانه در این میان برخی فضا سازی ها از سوی افراد منتسب به وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته که امیدوارم مردم ما آگاه باشند.

خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر
تقاضا کرده ایم آقای وزیر در دادگاه حاضر شود و شهادت دهد. ما از دکتر زارع نماینده مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیته فوتبال خواستیم از وزیر ورزش و جوانان بخواهد به ما دو میلیارد بدهند تا چک پرسپولیس پاس شود و ما پس از آن قرض را برگردانیم که وزیر در پاسخ به آقای زارع گفته که ما چندین بار از رحیمی خواستیم تا دایی را برکنار کند ولی تا این امر صورت نگرفته ما پولی به پرسپولیس نمی دهیم.

وی در مورد صحبت های کریمی در این برنامه گفت: اتفاقات زمان فوتبالی من و کریمی را کسی فراموش نکرده است و می توانیم ببینیم که چه کسی دنبال منافع شخصی خود بوده است و به عقیده من ” کبوتر با کبوتر ، باز با باز، کند همجنس با همجنس پرواز”

دایی در مورد مشکلش با مایلی کهن گفت: اگر کسی برای کسی کاری کرد باید حقوق دیگران را زیر پا بگذارد؟! اگر اینطور بود که پله و مارادونا باید بیایند و آدم بکشند! مگر من باید چقدر گذشت کنم؟! چرا زمانی که این تهمت ها زده می شد کسی نیامد بگوید چرا انقدر تهمت می زنید و جالب اینجاست که مایلی کهن هنوز روی حرف خود پابرجاست و اظهار ندامت نمی کند.

آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت ۳ ساعت از آغاز برنامه:

خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر

گزارشی از دیدار تیم های پدیده – فولاد خوزستان ، راه آهن – پیکان و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد.

مازیار ناظمی رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان 
روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص شکایت وزارت ورزش و جوانان از علی دایی گفت: علی دایی در مورد مسائل مختلف صحبت هایی می کند و محمود گودرزی به واسطه جایگاه حقوقی و حقیقی که دارد از علی دایی شکایت کرده و این حق را دارد.

وی در مورد علت برکناری علی دایی گفت: دایی قراردادی سنگین و سه ساله با باشگاه پرسپولیس بسته بود و هزینه سنگینی برای وزارت ورزش و جوانان در بر داشت و این مسئله علت برکناری دایی بود.

وی در مورد صحبت دایی در خصوص نقل قول زارع نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد.

خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر
دایی در مورد گفته های ناظمی گفت: فرستادن فیل و اسب و سرباز درست نیست! گودرزی از من شکایت کرده و اگر خودش بیاید و صحبت کند من پاسخگوی وی خواهم بود!

ناظمی: وزیر ورزش و جوانان کارهای مهم تر از پرداختن به مسئله دایی دارد!

ناظمی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان هزار کار مهم تر از دایی دارند و بیکار نیستند که به این برنامه آمده و پاسخگوی دایی باشند.

زارع: گودرزی گفت تا زمانی که دایی باشد پولی به پرسپولیس نمی دهیم!

رحیم زارع نماینده مجلس شورای اسلامی روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد گفته های دایی اظهار داشت: من به عنوان نایب رییس کمیته فوتبال صحبت می کنم. من تلاشی برای تبلیغات برای انتخابات مجلس نمی کنم.

خلاصه برنامه نود دیشب 19 آبان / گزارش تصویری, پورتال خبری فرهنگی گهر

من چندین بار در خصوص بدهی باشگاه پرسپولیس و خواسته باشگاه به گودرزی پیامک دادم ولی وی پاسخ نداد، وقتی با وی صحبت کردم وی اظهار داشت رحیمی راه رویانیان را پیش رو گرفته است و تا دایی را برکنار نکند پولی به باشگاه پرسپولیس نمی دهیم و گودرزی به من گفت که صحبت های مرا به رحیمی انتقال بده و من نیز همین کار را کردم.

سیاسی: گودرزی دخالتی در برکناری دایی نداشت

سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص مباحث مطرح شده گفت: هیچگاه گودرزی برای برکناری دایی وارد عمل نشد و حتی از نحوه برکناری دایی نیز ناراحت شده بود.

گزارشی از لیگ دسته یک و نتایج بدست آمده در این دیدارها پخش شد.

دایی: خلاف گفته های سیاسی را ثابت می کنم!

دایی بار دیگر در مورد صحبت های سیاسی با برنامه نود تماس گرفت و گفت: من فایل صوتی از سیاسی دارم که صحبت های این هفته وی را نقض می کند و این فایل را در اختیار شما قرار می دهیم و سیاسی در دادگاه باید پاسخگو باشد و فکر نمی کنم بتواند صحبت های خود را تکذیب کند!

گزارشی در خصوص فوتبال نونهالان و نوجوانان پخش شد که مسئولان در این گزارش انتقاداتی نسبت به کمبود امکانات و مربیان سازنده در این رده سنی و عدم سرمایه گذاری باشگاه ها در نوجوانان داشتند.

برنامه این هفته نود ساعت ۲:۲۳ بامداد سه شنبه به پایان رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي