خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 15 دی

برنامه نود دوشنبه شب ۱۴ دی ماه هم در حالی روی آنتن رفت که در ابتدای آن همه منتظر رسیدن حضور سید مهدی رحمتی در استودیوی این برنامه بودند

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به بهترین گل چهار ماه اخیر اختصاص یافته بود.

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

گزارشی از ترین های هفته هفدهم به تصویر کشیده شد.

 

آمار متفاوت تیم های لیگ برتر تا نیم فصل به نمایش درآمد.

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

تصاویری به مناسبت درگذشت مرحوم اینانلو پخش و یاد و خاطره وی گرامی داشته شد.

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

تیم منتخب هفته های ۱۶ و ۱۷ لیگ برتر به تصویر کشیده شد.

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهرخلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

گزارش نود درجه با ادبیات طنز گونه خود به اتفاقات هفته اخیر فوتبال اشاره کرده بود.

 

گوشه هایی از دیدار تیم های تراکتورسازی – گسترش فولاد و سپاهان – ذوب آهن به همراه حواشی و صحبت های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد.

 

دیدار تیم های پرسپولیس – استقلال خوزستان به همراه حواشی و صحبت های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد.

 

گزارش تقویم نود پخش شد که به اتفاقات هفته دوم دیماه اشاره کرده بود.

 

سالگرد دربی جنجالی ۹ دی ۷۹، تولد همایون بهزادی در ۱۴ دی ۱۳۲۰، سالگرد بازی جنجالی پرسپولیس سپاهان و نابینا شدن سرباز احمدی، بازی جنجالی سپاهان و استقلال در اصفهان از جمله بخش های تقویم این هفته بود.

 

اسماعیل صفیری کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

داوری دیدارهای پخش شده مورد بررسی قرار گرفت.

 

گزارشی از دیدار تیم های ملوان و استقلال به همراه مصاحبه های مربیان و بازیکنان و حواشی این دیدار پخش شد.

 

آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت یک ساعت و نیم از آغاز برنامه

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

مهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال میهمان ویژه برنامه نود این هفته بود.

 

وی درباره میزان مصدومیت خود گفت: در دیدار با تراکتورسازی دچار آسیب‌دیدگی شدم و مصدومیتم پارگی ۹ سانتی عضله چهارسر ران پایم بود و دکتر نوروزی گفت که یک ماه تا یک و نیم ماه دوره مصدومیتم طول خواهد کشید. در این مدت مصدومیت زیاد گریبانم را گرفت و زحماتم بر دوش دکتر نوروزی بود.

 

وی افزود: فکر می‌کنم بازی با سیاه‌جامگان در ۱۵ سال اخیر اولین بازی بود که به دلیل مصدومیت از دست دادم. اگر در دو بازی اخیر استقلال بازی می‌کردم شرایط مصدومیتم بدتر می‌شد و امکان داشت ۳ تا ۴ ماه از استقلال دور بمانم به همین دلیل احتیاط کردم و ترجیح دادم بازی نکنم.

 

وی در مورد وضعیت تیم استقلال گفت: در ابتدای فصل، زمانی که تیم استقلال بسته شد اغلب افراد اعتقاد داشتند استقلال نمیتواند جایگاه کنونی را بدست آورد و به سختی بتواند سهمیه کسب کند ولی همانطور که دیدیم با نفراتی که جذب شده اند، استقلال صدرنشین لیگ است و جایگاهی مناسب در لیگ دارد.

 

رحمتی در خصوص رابطه جذابیت لیگ با جایگاه سرخابی ها در جدول گفت: هر بار که استقلال و پرسپولیس در لیگ به هم نزذیک هستند بر جذابیت مسابقات افزوده می شود و امسال نیز چنین شرایطی حکم فرماست.

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

وی در مورد وضعیت خود اظهار داشت: هر روز حدود ساعت ۷:۳۰ ، ۸ صبح با آقای چیذری تمرین می کنم و پس از آن نیز در طول روز زیر نظر تراب پور به تمرینات خود ادامه می دهم و امسال سعی کرده ام برخلاف سال های گذشته از حواشی دور باشم و این مسئله برایم مثمر ثمر بوده است.

 

وی افزود: تمرینات با توجه به بازی پیش رویمان برنامه ریزی می شود. تمرینات با توپ تنیس و همچنین چشم بسته را بیشتر انجام می دهم و فکر میکنم تمرینات خوبی هستند.

 

رحمتی خاطرنشان کرد: درگذشت هادی نوروزی شک بزرگی بود و از تلخ ترین اتفاقات عمرم محسوب می شود و وی از بازیکنان دوست داشتنی بود. پس از درگذشت هادی وفاق و دوستی خوبی بین سرخابی ها بوجود آمد و این مسئله به خوبی در دربی احساس می شد.

 

رحمتی در مورد منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال گفت: پورحیدری شخصیت بالایی دارد و اگر جستجویی در خبرها کنیم میبینیم که منصورخان چه در زمان حضورش در استقلال و چه زمانی که در باشگاه نبوده، هیچگونه مصاحبه ای علیه هیچ بازیکنی انجام نداده و این مسئله قابل توجهی است. وی همواره نگران استقلال بوده و هست و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را بدست آورد.

 

گزارشی از آنالیز بازی کمال کامیابی نیا و امید ابراهیمی پخش شد.

 

مهدی رحمتی در ادامه برنامه در مورد حضورش در تیم پیکان اظهار داشت: تیم پیکان از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود و تصمیم داشتم در تهران باشم و پیکان را به خاطر حاشیه نداشتن انتخاب کردم و اکنون نیز امیدوارم تیم پیکان به حق خود رسیده و به لیگ برتر صعود کند.

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

گزارشی از مهدی رحمتی، درخشش های وی و خداحافظی مهدی از تیم ملی و اختلافات وی با کی روش پخش شد.

 

مهدی رحمتی پس از پخش این گزارش اظهار داشت: من در آن برهه زمانی یک تصمیم مقطعی گرفتم و خیلی از افراد در مورد من قضاوت کردند و من درباره این مسائل صحبت نکردم. از ابتدای لیگ تصمیم گرفتم درباره این مسائل صحبت نکنم و در حال حاضر تمام هدفم موفقیت تیم محبوبم است و فقط به این مسئله فکر می کنم.

 

وی ادامه داد: اصلا دوست ندارم به عقب برگردم و در مورد مسائل گذشته فکر نمی کنم. ا آینده اطلاعی ندارم و هر چه خدا بخواهد اتفاق می افتد و نمی خواهم هواداران استقلال فکر کنند مهدی رحمتی به گذشته فکر می کند.

 

گزارشی از فوتبالیست های ارامنه به مناسبت سال نو میلادی پخش شد.

 

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

مهدی رحمتی در ادامه صحبت های خود از گله مندی هواداران استقلال از برنامه نود سخن به میان آورد و از عادل فردوسی پور مجری این برنامه خواست تا علت این مسئله را جویا شود تا نیمی از بینندگان برنامه از دست نروند.

 

فردوسی پور بار دیگر در مورد دلایل اختلافش با کارلوس کی‌روش سئوال پرسید که رحمتی گفت: آدم وقتی با صحبت خاصی روبرو می‌شود مجبور است طور دیگری حرف بزند در فوتبال ما حرف‌ها عوض می‌شوند، یک سری آقایان می‌گویند که فوتبال ما پشت پرده دارد و که به اعتقاد من آدم‌های ترسو پشت این حرف‌ها پنهان می‌شوند. اگر یک نفر یک حرف واحد بزند می‌توانم پاسخ او را بدهم اما وقتی یک نفر با چند ادبیات مختلف صحبت می‌کند سعی می‌کنم که سکوت کنم. در این زمان همه چیز را به مردمی می‌سپارم که همه چیز را می‌شنوند و می‌بینند.

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تاکید کرد : من با کسی روبرو نشدم که صادق باشد. ترجیح می‌دهم زمانی صحبت کنم که آدم‌ها صادق باشند.

 

گزارشی از دیدار تیم های نفت تهران – صبای قم ، سیاه جامگان – استقلال اهواز ، پدیده – فولاد خوزستان و سایپا – راه آهن به همراه حاشیه ها و صحبت های مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد.

 

گزارشی از کودکان کار پخش شد که طی آن با این کودکان و برخی مسئولان صحبت شده بود.

 

گزارشی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال پخش شد که توسط گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود.

 

اسلایدهایی درباره سوسه بازیکن جدید تیم فوتبال سیاه جامگان پخش شد که این فصل برای سه باشگاه در ماه های هشتم، یازدهم و دوازدهم سال ۲۰۱۵ به میدان رفته که خلاف قوانین است.

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهرخلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهرخلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

 

گزارش لیگ یک فوتبال و نتایج این مسابقات به تصویر کشیده شد.

 

آمار مسابقه پیامکی در پایان برنامه:

خلاصه برنامه نود دوشنبه 14 دی ماه + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

برنامه نود این هفته ساعت ۱:۴۰ بامداد سه شنبه به پایان رسید.

 

گزارش از: سید محمدرضا آقایی میر
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي