آیا خروج شرکت هیوندای کره جنوبی از ایران صحت دارد؟

تاريخ : 21 خرداد

زمزمه ها بر این است که با اعمال تحریم های آمریکا علیه کشورمان شرکت هیوندای کره جنوبی هم بار خود را می بندد و از ایران می رود!

ماجرای خروج شرکت هیوندای کره جنوبی از ایران

روز گذشته پیامکی از سوی کرمان موتور برای تعیین تکلیف افرادی که برای خودرو ثبت نام کرده اند ارسال شد که این پیامک شبه ها را نسبت به خروج هیوندای از ایران تقریبا از بین برد!

آیا خروج شرکت هیوندای کره جنوبی از ایران صحت دارد؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

شرکت هیوندای کره‌جنوبی پس از خروج آمریکا از برجام قصد دارد ارتباط خود را با ایران قطع کند. هیوندای پس از پژو سیتروئن دومین خودروسازی است که به دلیل لطمه نخوردن از تبعات پیش آمده در ماجرای برجام ایران را ترک خواهد کرد.

هرچند خبر خروج هیوندای از ایران به طور رسمی اعلام نشده ولی شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد نمایندگان این خودروساز کره‌ای هیچ طرح و برنامه ای برای فروش محصولات وارداتی خود ندارند. به نظر می‌رسد که حتی محصولات مونتاژی هم در اختیار متقاضیان قرار نخواهد رفت.

سال گذشته بود که پیش فروش نمونه مونتاژی النترا از سوی کرمان موتور آغاز شد. هم اکنون نیز زمان تحویل این محصول است که البته عرضه آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. این شرکت از مشتریان خود خواسته تا برای تعیین تکلیف خودروی ثبت نامی خود به نمایندگی‌های مربوطه مراجعه کنند. به نظر می‌رسد که برای این خودرو محصولی جایگزین در نظر گرفته شده باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي