خداحافظی ملی پوشان استقلال با قلعه نویی

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 31 فروردین

خداحافظی ملی پوشان استقلال با قلعه نویی

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا جمعه شب از عربستان به تهران رسیدند.

خداحافظی ملی پوشان استقلال با قلعه نویی, پورتال خبری فرهنگی گهر

ملی‌پوشان استقلال به محض رسیدن به فرودگاه با امیر قلعه‌نویی خداحافظی کرده و ظاهراً قرار است خود را به اردوی تیم‌ملی در آفریقای جنوبی برسانند. اما هنگام ورود کاروان استقلال به تهران، اتفاق خاصی رخ داد. آندرانیک تیموریان پس از تحویل گرفتن بارهایش از همبازیان و مربیانش خداحافظی و برای همه آنها آرزوی موفقیت کرد.

 

در این میان اگرچه همه چیز در نگاه اول امری عادی تلقی می‌شد اما دقایقی بعد قضیه شکل دیگری به خود گرفت. آندرانیک تیموریان به محض رسیدن به فرودگاه خطاب به قلعه‌نویی گفت: «ما را حلال کنید، امسال سال سختی داشتیم و اگر کم و کاستی بود شما ما را ببخشید.» سرمربی تیم استقلال خطاب به هافبک تیمش گفت: «من از شما ممنون هستم و تلاشتان را انجام دادید. در جام‌جهانی برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم.» امیر‌حسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری نفراتی بودند که در فرودگاه با تمامی اعضای استقلال خداحافظی کردند.

به نظر می رسد تیموریان دیگر قصد ماندن در استقلال را نداشته و از همین حالا تیم جدیدش بعد از جام جهانی را انتخاب کرده است. به همین خاطر با توجه به اینکه دیگر استقلالی‌ها را نمی‌دید، با همه آنها خداحافظی کرد و رفت. جاب اینجاست که در فرودگاه بحث بر سر این بود که آندو پس از جام جهانی دوباره به لیگ قطر بازخواهد گشت و به جمع لژیونرهای ما اضافه می‌شود.

منبع:khabaronline.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي