خانم ها از رابطه جنسی خود چه می خواهند

رابطه جنسی از نگاه خانم ها چگونه است ؟

خانم ها به عنوان یک طرف رابطه های جنسی، عموما دریچه نگاهی متفاوت نسبت به این موضوع دارند و همین امر از جمله وجوه افتراق میان خانم و آقایان در موضوع مسائل و روابط جنسی محسوب می گردد.

خانم ها از رابطه جنسی خود چه می خواهند

تمایلات جنسی هر فرد با دیگران تفاوت دارد ، به همین علت نمی توان گفت که زنان دقیقا چه خواسته هایی از رابطه ی جنسی دارند. زیرا رابطه ی جنسی مسئله ی بسیار پیچیده ای است که به فیزیولوژی جسمی و روحی هر فرد بستگی دارد. ما در این مطلب به بررسی رایج ترین خواسته های زنان از رابطه ی جنسی خواهیم پرداخت.

کاملاً مشخص است که روابط و تجربیات جنسی انواع و اقسام مختلف دارند که افراد می توانند در آنها سهیم بوده و لذت ببرند.

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، آنچه خانم ها و آقایان هرکدام از رابطه جنسی انتظار دارند را باید بر مبنای فردی بررسی کرد. درنتیجه، آنچه که فرد در ارتباط با رابطه جنسی، کمبود آن را در روابط خود حس می کند یا عمیقاً در آرزوی آن است، دقیقاً همان چیزی است که او در آن زمان در زندگی خود نیاز دارد. برای مثال، خیلی خانم ها از محبت زیاد لذت می برند اما رابطه جنسی داغ و قوی فیزیکی نمی خواهند. خیلی دیگر از خانم ها از رابطه جنسی های فیزیکی و شدید لذت می برند اما برای حفظ تعادل دوست دارند با ابراز محبت و ناز و نوازش هم همراه باشد.

خانم ها از رابطه جنسی دقیقا چه می خواهند 

بله درست است. تحقیقات بیشماری نشان داده اند که با اینکه میل جنسی آقایون بیشتر از خانم ها نیست، اما رک و راست تر است. اما برخلاف آقایون، منبع میل جنسی در خانم ها پیچیده تر است. باور عمومی این است که خانم ها اهمیت بیشتری به رابطه احساسی در میل جنسی می دهند، اما دیده می شود که به شدت تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی هم قرار دارند. دکتر ادوارد لاومن پروفسور جامعه شناسی در دانشگاه شیکاگو می گوید: میل جنسی در خانم ها شدیداً متاثر از محیط و موقعیت است.

حتی در مواقعی که رابطه جنسی ممنوع است یا موقعیت آن وجود ندارد، مردها خیلی بیشتر از زنان دنبال رابطه جنسی هستند. دکتر لومان می گوید، تقریباً دو سوم آقایون خودارضایی می کنند حتی بااینکه تقریباً نیمی از آنها درمورد آن احساس گناه می کنند. درعوض تقریباً 40 درصد از خانم ها اقرار به خودارضایی می کنند و تکرر این خودارضایی ها هم بین خانم ها کمتر از آقایون است. فحشاء نیز نشاندهنده تمایل مردان به داشتن رابطه جنسی است نه برعکس آن.

تمایل جنسی خانم ها بیشتر از آقایون تحت تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی است. باومایستر در تحقیقات خود راه های مختلفی که گرایشات، رفتارها و تمایلات جنسی خانم ها خیلی بیشتر از آقایان متاثر از عوامل اجتماعی و فرهنگی بوده را نشان داده است. گرایش خانم ها نسبت به آقایان در برابر رفتارهای جنسی مختلف با گذشت زمان بیشتر دستخوش تغییر می شود.خانم هایی که مرتباً کلیسا می روند گرایشات کمتری به رابطه جنسی دارند. اما در میان مردان رابطه ای بین کلیسا رفتن و گرایشات جنسی یافت نشد.
خانم ها خیلی بیشتر از آقایان در تصمیمات خود درمورد رابطه جنسی تحت تاثیر همسالان خود هستند. خانم هایی که تحصیلات بالاتری دارند، فعالیت های جنسی متنوع تری را تجربه کرده اند. اما سطح تحصیلات در آقایان تفاوتی ایجاد نمی کند. خانم ها نسبت به آقایان تناقض بیشتری در اظهار ارزشهای خود درمورد رابطه جنسی قبل از ازدواج دارند.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه