حضور حداد عادل در انتخابات قطعی است

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 6 اردیبهشت

نیک نیوز:مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر کناره‌گیری حدادعادل از ائتلاف و کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حضور حداد عادل در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری قطعی است. لیکن جریان فتنه، انحراف و نفوذی‌های این دو جریان، تلاش دارند تا با انتشار اخبار کذب و دروغ، یکی یکی نیروهای انقلاب را از صحنه رقابت خارج کنند.

وی افزود: نوع نگاه و روش حداد عادل در رقابت‌های انتخاباتی با دیگران تفاوت دارد. به گونه‌ای که وی، نه تنها بنای تخریب، بلکه حتی نقد نیروهای انقلاب را نیز در برنامه تبلیغاتی-انتخاباتی خود ندارد. بر این اساس، عده‌ای که رقابت‌های انتخاباتی را جنجال و پرخاش می‌بینند، تلقی‌شان این است که حداد عادل در رقابت‌های انتخاباتی حضور ندارد.

مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت تاکید کرد: البته آنچه تا امروز در ائتلاف پیشرفت از سه نامزد مورد نظر مشاهده شده، رقابت مبتنی بر اخلاق، آرمان‌های بلند امام(ره) و هدایت‌های رهبری حکیم انقلاب بوده است که این موضوع به عنوان یک الگو استمرار خواهد داشت.

توانگر افزود: هر سه نامزد ائتلاف پیشرفت در در موعد ثبت‌نام حضور خواهند داشت و بعد از تایید صلاحیت‌ها، الگوی جدیدی از رقابت، برنامه و تیم را ارائه خواهند کرد و رقیب خود را فتنه، فساد و انحراف می‌دانند و نه نیروهای انقلاب.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي