حرفهای جنجالی محمد بنا بر علیه رسول خادم

محمد بنا یا همان آقای خاص کشتی به جنجالی ترین شکل ممکن سکوت چند ماه اش را شکست.

حرفهای جنجالی محمد بنا بر علیه رسول خادم

 

او در گفت و گویی مفصل با مجله کیهان ورزشی حرف هایی را علیه خادم به زبان آورد که کمتر کسی انتظارش را داشت. خواندن این مصاحبه خالی از لطف نیست؛ خصوصا برای اهالی کشتی. بخش هایی از این مصاحبه در ادامه می آید.

– … وقتی آقایان در جام جهانی کشتی آزاد اول شدند فکر کردند جام جهانی فوتبال را فتح کرده اند. در نهایت چه شد؟ قدرت کشتی ما را نشان داد؟ گفتند تا حالا ندیده بودیم کشتی آزاد ما این همه رو به جلو برود! عزیز من رو به جلو در مقابل کی؟ کشتی گیرهای درجه دو و سه؟ می گفتند آقا دیدی گنجی چه سالتویی زد؟! بابا بیچاره کشتی گیر ژاپنی انگار سیگار می فروخته که آوردنش!

– پس از المپیک خادم پیغام فرستاد که از من حمایت کن که من هم کردم. بیش از 10 بار از خادم حمایت کردم اما یک بار از انتقادات من مبنی بر بی برنامگی ها و بی پولی ها حمایت نکرد. آقای خادم تو تازه آمدی و تازه نفس هستی، بگذار 5، 6 سال بگذرد و ببین باز هم همین حالت را داری؟

– در فرودگاه مصاحبه می کردم که شخصی دم گوشم گفت بگو که آقا رسول چقدر در پیشرفت کشتی فرنگی تاثیر داشته، در پاسخ به صحبت هایش گفتم: این کار 10 ساله است، آقا رسول سه ماه است آمده، چه دخلی به ایشان دارد؟!

– دیگر به زندگی در خارج فکر نمی کنم و هرگز برای زندگی ایران را ترک نمی کنم.

– شب ها وقتی می خواهم بخوابم اگر صدای خر و پف مادرم را نشنوم خوابم نمی برد.

– تمام جایزه المپیک را به دخترم که در ایران نیست دادم چون قولش را به او داده بودم.

– روزی که به ایران آمدم دیگر کسی مرا نمی شناخت و فکرش را نمی کردم که در ایران به من کار بدهند.

– در این سال ها که در کشتی کار می کنم از برخی دروغ ها و نامردی ها خیلی زجر کشیدم اما در میدان جواب آنها را دادم.

– روزی که حمید سوریان را جای رنگرز در ترکیب تیم ملی گذاشتم خیلی ها فشار آوردند و حتی یک نفر که حالا نماینده مجلس است علیه من لشکرکشی کرد!

– دو بار به خانه کشتی رفتم و دیدم مسئول آنجا می گوید ما سر جمع دو وعده دیگر عدس پلو داریم که به بچه ها بدهیم، وقتی امکانات ضعیف و بی توجهی فدراسیون را دیدم تصمیم به کناره گیری گرفتم.

– فکر نمی کنم خطیب را بخواهند اما مسئله ماندن یا رفتن اینها فراتر از بحث ورزش است و زمینه بزرگتری به نام انتخابات ریاست جمهوری دارد.

– بنا تا دیروز خوب بود اما وقتی گفت خسته شده ام انگ زدن ها شروع شد و …

– در بی پولی های فدراسیون کشتی، رسول خادم هم بیست جور کار بی خودی به گردنشان انداخته و 120 نفر را هر روز به عنوان کارآموز به خانه کشتی می برد و …

– در دیداری که با رئیس جمهور داشتم نگفتم ادامه می دهم بلکه در پاسخ به درخواست ایشان گفتم اگر شرایط مهیا باشد ادامه می دهم. الان هم می گویم که اگر شرایط خوب باشد در کشتی نوکری می کنم.

– من با دیوانه هایی کار می کردم که می دانستند من 100 پله از آنها دیوانه ترم!

– انتخاب چمن گلی به عنوان بهترین مربی جهان پشت پرده داشت.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه