حال و روز زندی و همسرش پس از مصدومیت/ عکس زندی و همسرش

تاريخ : 9 مهر

فریدون زندی هافبک چپ پا سابق استقلال که مچ پایش دچار شکستگی شده بود دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت. به احتمال فراوان این بازیکن تا ۸ ماه دیگر نتواند پا به توپ شود و الاهلی را در ادامه رقابت هایی که در پیش رو دارد همراهی کند.

این مصدومیت سومین مصدومیتی است که زندی را چند ماه از میادین دور می کند و به همین خاطر وی از این اتفاق ناراحت است. جزئیات بیشتر را در زير بخوانید:

حال و روز زندی و همسرش پس از مصدومیت/ عکس زندی و همسرش, پورتال خبری فرهنگی گهر

 * تزریق مرفین در زمین به هافبک سابق استقلال

درد پای فریدون زندی آنقدر زیاد بود که در زمین به خود می پیچید و به همین خاطر پزشکان برای حل این مشکل و کم کردن درد پای زندی به او مرفین تزریق کردند و تا این ملی پوش سابق توان همراهی تیم پزشکی را داشته باشد.

 * تماس های مکرر همسر زندی با پدر و مادرش

پس از انتقال زندی به بیمارستان، همسر وی با پدر و مادر این بازیکن تماس گرفت و آنها را از وضعیت پسرشان باخبر کردند.

 گفتنی است، همسر فریدون دیروز چند بار با خانواده زندی تماس گرفت و با مادر او صحبت کرد چون مادر و پدر زندی در آلمان به سر می برند به همین دلیل اطلاعات کافی نداشتند.

حال و روز زندی و همسرش پس از مصدومیت/ عکس زندی و همسرش, پورتال خبری فرهنگی گهر

* جدایی چند ساعته برای زندی

 به خاطر شکستگی شدید،‌ پای هافبک الاهلی دیروز چند ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه عمل وی موفقیت آمیز بود البته وی فعلاً باید استراحت کند و پزشکان برای کم کردن درد پای او به او آرام بخش می دهند.

 گفتنی است، فریدون در بیمارستان بستری است و تا چند روز دیگر هم باید آنجا بماند تا وضعیتش لحظه به لحظه مورد بررسی قرار گیرد.

 * پزشک زندی: فریدون در بدترین شرایط ۸ ماه دیگر می رسد

پزشک معالج زندی گفت: «خوشبخانه عمل این بازیکن با موفقیت انجام شده و وی تا سه ماه باید طول درمان خود را بگذراند و بعد شروع به کارهای درمانی نظیر آب درمانی و فیزیوتراپی کند. البته در هر ماه باید از پای وی عکس بگیریم و نحوه جوش خوردن استخوان مچ پای زندی را ببینیم.»

 وی افزود: «احتیاجی به خداحافظی زندی نیست او می تواند با روحیه ای که دارد خیلی زود آمادگی خود را به دست آورد. البته در بدترین شرایط و اگر پای زندی جوش نخورد طول درمانش ۸ ماه است و بعد از سپری کردن زمان می تواند تمرینات خود را آغاز کند.»

* مادر زندی: من و همسرم شوکه شديم

مادر فريدون زندی گفت: «ما به صورت زنده در حال دیدن بازی فریدون بودیم که آن اتفاق برای او افتاد و حسابی شوکه شدیم البته همسر پسرم بعد از انتقالش به بیمارستان با ما تماس گرفت و گفت چه اتفاقی افتاده و پای فریدون شکسته است.»

 وی افزود: «همسرم پرویز بعد از مطلع شدن از وضعیت فریدون خیلی ناراحت است و در حال حاضر توان صحبت ندارد.»

 * هافبک ملی پوش الاهلی تا فردا ممنوع الملاقات است

فریدون زندی تا روز آینده ممنوع الملاقات است چون داروی بیهوشی به او زده اند دائماً در خواب و بیداری است به همین خاطر پزشکان اجازه صحبت به همسر و مادر او نداده اند که ارتباط تلفنی برقرار کند و باید تا فردا ظهر صبر کنند و بعد از آن آنها می توانند با فریدون تلفنی حرف بزنند.

 * سفر خانواده زندی به قطر

با توجه به مصدومیت زندی خانواده او قصد دارند از آلمان به قطر سفر کنند تا در این روزها با حضور در کنارش آرامش روحی و روانی به او بدهند. البته چند ماه گذشته کوروش زندی برادر فریدون به قطر رفته بود و بعید است در این سفر مادر و پدر خود را همراهی کند.

 * ساموئل پیگیر وضعیت هم تیمی سابق

جی لوید ساموئل هافبک ترینداد و توباگویی استقلال که رفاقت صمیمی با زندی دارد وقتی در مراسم عروسی وی هم شرکت کرده بود با شنیدن خبر مصدومیت زندی حسابی ناراحت شده است.

ساموئل پیگیر وضعیت فریدون است تا بتواند اطلاعات دقیقی از وضعیت او بدست آورد البته ساموئل چند بار با زندی تماس گرفته و با همسر او تلفنی صحبت کرده است.

* عیادت قطری ها از زندی

بازیکنان الاهلی قطر که از مصدومیت هم تیمی خود ناراحت شده بودند برای پیگیری آخرین وضعیت فریدون به بیمارستان رفتند و با او ملاقات کردند البته آنها به دلیل بیهوشی این بازیکن نتوانستند با وی زیاد حرف بزنند.

 منبع: جام نیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي