جزییات جدید از مرگ مجری ورزشی تلویزیون

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 7 دی

کافه سینما: ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد سوم دی‌ماه سال جاری تلفن پلیس ۱۱۰ تهران به صدا درآمد و مرگ مرد جوانی در آپارتمانش گزارش شد، دقایقی بعد تیمی از کلانتری ۱۳۷ گیشا برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند. مأموران پس از وارد شدن به آپارتمان مرد تنها با جسد وی که روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدند…

یک مقام آگاه در پزشکی قانونی گفت که آزمایشات سم‌شناسی و آسیب‌شناسی برای علت‌یابی در دستور کار است و تا ۲ ماه دیگر مشخص خواهد شد.

جزییات جدید از مرگ مجری ورزشی تلویزیون, پورتال خبری فرهنگی گهر

ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد سوم دی‌ماه سال جاری تلفن پلیس ۱۱۰ تهران به صدا درآمد و مرگ مرد جوانی در آپارتمانش گزارش شد، دقایقی بعد تیمی از کلانتری ۱۳۷ گیشا برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند.

مأموران پس از وارد شدن به آپارتمان مرد تنها با جسد وی که روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدند و با توجه به گذشت چندین ساعت از مرگ وی، ماجرا به بازپرس رسولی از شعبه ۵ دادسرای جنایی تهران اعلام شد و وی همراه با پلیس و تیم بررسی صحنه جرم به بررسی علت مرگ پرداختند که شواهد نشان می‌داد اثری از درگیری و به‌هم‌ریختگی وسایل آپارتمان دیده نمی‌شود.

براین اساس با دستور بازپرس رسولی، جسد مرد جوان که نیما نهاوندیان و مجری سرشناس صدا و سیما بود برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

کارآگاهان جنایی با توجه به اینکه هیچ سرنخی از مرگ مرموز مجری جوان در دست نداشتند برای به دست آوردن یافته‌های جدید از مادرش که پلیس را در جریان مرگ بچه‌اش قرار داده بود تحقیق کردند.

وی به آنان گفت: نیما پنجشنبه خانه بود، شب یلدا هم خانه ما جمع می‌شدند، پس از این که مهمانی تمام شد وی به خانه خودش رفت، صبح جمعه هم تلفنی با من صحبت کرد ولی دیگر خبری از وی نشد، پس از این که دیگر جوابگوی تماس‌های ما نبود نگرانش شدم و به خانه‌اش رفتیم و وقتی در را باز نکرد به داخل آپارتمانش رفتیم و با جسد وی مواجه شدیم.

با توجه به شایعاتی که عنوان شده بود سر نیما نهاوندیان به میز برخورد کرده و وی دچار خونریزی مغزی شده است و علت مرگ وی آسیب از ناحیه سر است ولی با پیگیری یک منبع آگاه در پزشکی قانونی با رد این شایعه عنوان کرد که علت مرگ این مجری ورزشی ضربه مغزی نیست، معاینات نشان داده که هیچ آثار ضرب و جرح روی بدن وی وجود نداشته است و برای مشخص شدن علت مرگ، آزمایشات سم‌شناسی و آسیب‌شناسی از جسد نیما صورت گرفته است و نتایج آن نیز به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارد تا ۲ ماه آینده اعلام می‌شود.

کارآگاهان پلیس نیز تا اعلام نتایج پزشکی قانونی در حال بررسی سایر ابعاد مرگ مرموز مجری تلویزیونی هستند.

 

گردآوری: گروه خبر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي