جزئیات قتل ملیکا 8 ساله این بار در مخروبه های خوزستان! + تصاویر

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 9 مهر

حادثه هولناک دیگری این بار در “هفتکل” خوزستان رخ داد!

جزئیات قتل ملیکا 8 ساله این بار در مخروبه های خوزستان! + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

ملیکا دختر هشت ساله اهل هفتکل عصر روز چهارم مهر ماه از خانه بیرون آمده و بعد از بازی با دوستان دیگر خبری از او نشد.

فرماندار هفتکل گفت: قاتل ۱۴ ساله ای که چند روز قبل جان ملیکای هشت ساله را گرفت، تأثیرپذیری از فضای مجازی را به عنوان انگیزه خود اعلام کرد

وی افزود: خانواده وی ماجرای مفقود شدن ملیکا را به نیروی انتظامی گزارش داده و متأسفانه روز چهارشنبه بعد از پیدا کردن سرنخ هایی جسد این کودک در یکی از مخروبه های نزدیک خانه پدربزرگ ملیکا (محل زندگی کودک) کشف شد.

فرماندار هفتکل تصریح کرد: قاتل  ملیکای هشت ساله یک پسر نوجوان ۱۴ ساله است که به قتل  اعتراف و انگیزه خود را تأثیرپذیری از فضای مجازی عنوان کرده است.

وی اذعان کرد :  جسد ملیکا دختر ۸ ساله اهل هفتکل در حالی که سه روز از گمشدنش می گذشت در حالی که دستان او از محلی که دفن شده بود، بیرون افتاده بود در یک خرابه کشف شد.

ملیکا دختر ۸ ساله اهل منطقه هوره هفتکل که به خاطر جدا شدن مادر و پدرش در خانه پدر بزرگ مادری اش زندگی می کرد، سه روز قبل از پیدا شدن جسد در حالی که آخرین بار در نزدیکی خانه شان مشغول بازی کردن بود گمشده بود و پلیس از شب چهارم مهر ماه سال جاری تحقیقات ویژه ای را آغاز کرده بود.

فرماندار هفتکل گفت: پرونده تحت بررسی های بیشتر قرار دارد ولی از تمامی خانواده ها تقاضا داریم تا نسبت به مدیریت استفاده فرزندان کم سن و سال خود از فضای مجازی دقت بیشتری داشته باشند که با چنین وقایع هولناکی روبرو نباشیم.

در ادامه تصاویری از این حوادث را مشاهده می کنید

جزئیات قتل ملیکا 8 ساله این بار در مخروبه های خوزستان! + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

جزئیات قتل ملیکا 8 ساله این بار در مخروبه های خوزستان! + تصاویر, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي