جدیدترین مصاحبه مرتضی پاشایی در بیمارستان – 22 آبان

تاريخ : 22 آبان

جدیدترین مصاحبه مرتضی پاشایی در بیمارستان – ۲۲ آبان

«مرتضی پاشایی» می‌گوید برخی به جای اینکه برای سلامتی من دعا کنند و روحیه ام را بالا ببرند، با شایعه مرگم غم بزرگی بر دل من نشانده‌اند.

جدیدترین مصاحبه مرتضی پاشایی در بیمارستان – 22 آبان, پورتال خبری فرهنگی گهر
این خواننده محبوب از مدتی پیش – ۱۷ آبان ماه سال جاری – به خاطر بیماری سرطان در بیمارستان بهمن شهرک غرب بستری شد و همین کافی بود تا شایعه مرگ وی سطح گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را پر کند.
در حالی گروهی شایعه‌ساز مرتب اخباری مبنی بر مرگ وی را انتشار می‌دادند که تیم پزشکی با اقدامات تخصصی به درمان مرتضی پاشایی امیدوار شده بودند.
گفته می‌شود بیماری این خواننده تا کیسه صفرا پیش رفته بود که پس از بالا رفتن و افزایش سیستم تدافعی‌اش وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و حالش بهتر شده است.
مرتضی پاشایی با چهره‌ای امیدوار به زندگی گفت: شریف‌ترین مردم دنیا را داریم، چند روزی است که خبر مرگم را در فضای مجازی می‌بینم و می‌شنوم. من با حمایت و صدای دست‌های مردم ایران به شهرت رسیدم و همه پیشرفت‌هایم را مدیون آنان می‌دانم.
وی که گله‌مند بود، گفت: نمی‌دانم چه شده است که من با تکیه بر خدا و دعای خانواده و دوستانم زنده مانده‌ام اما برخی‌ها می‌خواهند مرا از دنیا بیرون برانند، انتظار نداشتم به جای ایجاد انگیزه برای زندگی و مبارزه من با این درد بزرگ، اندک روحیه‌ای که داشته‌ام را به نابودی بکشانند! مگر من در این دنیا جای چه کسی را تنگ کرده‌ام.مرتضی پاشایی در پایان گفت: از این نوع زنده به گور شدنم دلم سخت گرفته است و نیاز به حمایت عاطفی مردم دارم تا این اندک صبری هم که در من باقی مانده، از بین نرود.
بنا بر این گزارش، خواننده محبوب و جوان صبح دیروز از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش انتقال یافت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي