جدایی اوباما و همسرش به خاطر یک عکس؟!

باراک اوباما، رئیس‌ جمهوری آمریکا و همسرش میشله سالهاست که روابط شکرآبی دارند، اما به خاطر فرزندهایشان و شغل سیاسی اوباما، در کنار هم مانده‌اند.
اما اکنون دیگر تحمل میشله به پایان رسیده است. او با وکلای طلاق ملاقات داشته و به باراک نیز گفته است که می‌خواهد از او جدا شود.این در حالی است که حتی در صورت طلاق، او باز برای حضور در مراسم‌ها در کاخ سفید باقی خواهد ماند اما به باراک گفته است که آنها جدا از هم زندگی خواهند کرد.
میشله از این که در مراسم بزرگداشت نلسون ماندلا، رهبر ضدآپارتاید آفریقای جنوبی، اوباما در حالی که او در کنارش نشسته بود با هله تورنینگ اشمیت، نخست‌ وزیر دانمارک بسیار گرم گرفته بود، بسیار عصبانی شده و احساس می‌کند که در مقابل همه به او بی‌احترامی شده است.

جدایی اوباما و همسرش به خاطر یک عکس؟!

حامیان همسر اوباما نیز با ارسال نامه‌ها، تماس‌های تلفنی و ایمیل برای بانوی نخست کاخ سفید، با او ابراز همدردی کرده‌اند.
به گفته شاهدان پس از این که اوباما و همسرش به کاخ سفید بازگشتند، میشله فریاد زده است که “دیگر بس است!” هر چند که اوباما پیش تر نیز سبب شرمساری میشله شده بود، اما این مورد مقابل دیدگان همه بود و همه دیدند که او هیچ احترامی برای همسرش قائل نیست.
این در حالی است که میشله خواستار بخش بسیاری از دارایی‌های خالص اوباما شده است و در صورت طلاق، چیزی برای رئیس‌جمهور آمریکا باقی نمی‌ماند.

 

منبع: پارسینه

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه