توضیح نوبخت درباره حقوق کارمندان دولت

نوبخت در خصوص حقوق کارمندان دولت توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید

خبرآنلاین: محمدباقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در پاسخ به کامنتهای مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره عادلانه شدن نظام پرداخت حقوق کارکنان دولت قول داد.

موضوع مخفی و مبهمی درباره عدم تعادل در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت در دستگاه های مختلف وجود ندارد.

بسیاری از مخاطبان سرویس مشکلات مردم نیز در این باره کامنت گذاشته اند و با مقایسه خود با سایر کارمندان هم رده شان، گفته اند به روند پرداخت حقوق که از نظر آنها ناعادلانه است، اعتراض دارند.

در این باره، از سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی او سئوال کردیم: چه زمانی قرار است نظام پرداخت حقوق کارکنان دولت آنطور که شایسته تمامی کارکنان دستگاه ها و وزارتخانه هاست، عادلانه شود؟

نوبخت درباره لزوم عادلانه سازی نظام پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت توضیح داد: سالانه مبالغ قابل توجهی از بابت حقوق و مزایا به کارمندان دولت پرداخت می کنیم ولی توزیع اینها به لحاظ امتیازات دستگاه ها که بین کارمندان توزیع می شود، تفاوت هایی را ایجاد کرده است و در برنامه ششم کاری می کنیم تا عدالت پرداخت را بین کارکنان ایجاد کنیم.

او به خبرنگار ما گفت: لذا در این باره اطلاع رسانی می کنیم و به بخش پیامهای مردم و مخاطبان خود اطمینان دهید حتما می خواهیم این کارها را به درستی انجام دهیم تا باعث افزایش انگیزه کاری و بهره وری شود.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه