توصیه مفید ظریف به آمریکا

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 25 اسفند

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پیش از ظهر امروز شنبه پس از دیدار با اونگلوس ونیزلوس همتای یونانی خود در نشست خبری مشترک به تشریح مذاکرات انجام شده پرداخت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ظریف در واکنش به اظهارات همتای آمریکایی خود گفت: آمریکا باید یک تصمیم سخت بگیرد و یکبار برای همیشه به واقعیت توجه کرده و خیال‌بافی را کنار بگذارد.

او همچنین گفت: اخضر ابراهیمی، نماینده اتحادیه عرب و سازمان ملل در امور سوریه فردا وارد تهران شده و روز دوشنبه با وی دیدار خواهد کرد.

وزیر خارجه یونان نیز در این نشست خبری، نسبت به دست‌یابی به توافق جامع هسته‌ای با ایران ابراز امیدواری کرد و حمایت آتن از ادامه تلاش‌ها برای دست‌یابی به راه‌حل سیاسی در سوریه را ابراز داشت.

توصیه مفید ظریف به آمریکا, پورتال خبری فرهنگی گهر

اونگلوس ونیزلوس وزیر خارجه یونان که دیروز به کشورمان سفر کرده در نشست مطبوعاتی مشترک با ظریف ضمن تشریح جزئیات دیدارش با ظریف به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وزیر امور خارجه یونان به‌عنوان رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا گفت: وظیفه ریاست اتحادیه اروپاست که مکانیسم‌ها و توافق‌های شکل گرفته در خصوص ایران را تسهیل کند تا این امر منجر به ارتقای روابط بین دو طرف شود.

او همچنین نسبت به نهایی شدن توافق جامع هسته‌ای ایران و ۱+۵ ابراز امیدواری کرد و همچنین حمایت آتن را از ادامه تلاش‌ها برای دست‌یابی به راه‌حل سیاسی در سوریه ابراز داشت.

منبع: فارس

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي