تعبیر خواب گریه کردن مرده ، تعبیر دیدن گریه کردن مرده در خواب

تعبیر خواب گریه کردن مرده و یا تعبیر دیدن گریه کردن مرده در خواب

دیدن رویای افراد مرده از جمله خواب‌هایی است که بسیار متداول بوده و ذهن و افکار شخص رویابین را به خود مشغول می‌کند. از نظر نمادی شخص مرده می‌تواند بخشی از وجود شما باشد که می‌خواهید از خود جدایش کنید و از آن رهایی یابید ولی در بعضی از خواب‌ها اعمال و رفتار شخص مرده می‌تواند نشانه و یا پیامی برای شخص بیننده خواب باشد. گریه کردن و زاری کردن مرده یکی از اعمالی است که می‌تواند حاوی پیغامی برای شخص رویابین باشد در ادامه همراه ما باشید.

تعبیر خواب گریه کردن مرده

شیخ طوسی می‌گوید: در واقع حالت چهره و نوع گریستن و یا زار زدن مرده در خواب مهم است اگر در ابتدا او را خوشحال و شادمان دیدید و سپس شروع به گریه کردن کرد این خواب بد است و معنای خوبی ندارد اما اگر شما مرده ای را در خواب دیدید که فقط گریه میکند و شما نظاره گریه او هستید و قبل از گریه از وی حالات دیگری را مشاهده نکردید این خواب خوب است و معنای بدی ندارد.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینیم کسی که مرده است گریه می کند خوب است و جای نگرانی نیست.
ادوارد می‌گوید: اگر کسی در خواب ببینید که یکی از خویشان و یا نزدیکانش مانند پدر برادر مادر و یا خواهر مرده اش گریه میکند دلیل بر ناراحتی غم اندوه و بیماری میداند که البته بسیار مورد اهمیت است نوع گریستن و یا زاری کردن از طرف مرده به چه شکل باشد.

تعبیر خواب ناله و زاری مرده

ابن سیرین می‌گوید: اگر کسی که مرده است را در خواب خودت ببینی که ناله و زاری می‌کند، آن مرده در زمان حیاتش در دنیا بدکردار بوده است، بطوریکه:
  • اگر ببینی از سردرد ناله می‌کند، آن مرده در زمان حیاتش در دنیا با مردم به تکبر رفتار می‌کرده است.
  • اگر از درد دندان ناله می‌کند، در زمان حیاتش فحش و ناسزای فراوانی به دیگران گفته است.
  • اگر از درد شکم ناله می‌کند، آن مرده در دنیا مال حرام مصرف کرده است.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي