تعبیر خواب پیغمبران ، تعبیر خواب پیامبران

دسته بندي : تعبیر خواب
تاريخ : 22 دی

تعبير خواب به روايت حضرت دانيال
اگر ديد كه او پيغمبري شد از جمله پيغمبران و خلق را به خدا مي خواند و راه توحيد همي نمود، دليل كه نخست به محنت و بلا گرفتار شود و بعد از آن بر دشمنان ظفر يابد. اگر ديد زاهد و مصلح شد، همين دليل كند، لكن محنت و بلاي وي در دنيا كمتر از آن بود. اگر ديد كه او محتشم و توانگر شد، نعمت دنيا بر وي فراخ شود، اما دين او تباه گردد.

.
تعبير خواب به روايت ابراهيم کرماني
اگر بيند نام وي متغير شد، چنانكه او را به نام نيك خواندند، چون محمد و محمود وسعيد و صالح و علي و مثل اين، دليل بود كه او را به ذكر خير و نيكي ياد سازند. اگر به خلاف اين ديد، مردمان وي را به شر و بدي ياد كنند. اگر بيند او پادشاه يا امير يا قاضي شد، دليل كه در شغل خويش عدل و انصاف نگاه دارد. اگر به خلاف اين بيند، دليل شر و بدي بود. جابر مغربي گويد: اگر بيند از حال صلاح به فساد مبدل شد، دليل كند بر نجسي و ادباري. اگر به خلاف اين بيند، دليل شود بر سعد و اقبال دين و دنياي وي.

.
تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني
حکم کلي در خواب ديدن پيغمبران اين است که روياي انبيا و اوليا ميمنت و شگون دارد اما بيشتر منوط است به وضعي که خواب مي بينيم. اگر پيغمبري را خوشحال و مسرور ديديم نشان آنست که وضع بيننده خواب روز به روز بهتر مي شود و شرف و جاه و منزلت مي يابد. چنانچه آن پيغامبر يا ولي را غمگين و آزرده ديديم تعبير آن خلاف اولي است. روي هم رفته ديدن پيغمبران در خواب نيکو است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي