تعبیر خواب خیانت ، تعبیر خیانت در خواب

تاريخ : 23 تیر
اگر خواب خیانت دیده اید می توانید در ادامه تعبیر خیانت در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب خیانت یا تعبیر خیانت در خواب

تعبیر خواب خیانت ، تعبیر خیانت در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

بنا به گفته کتاب فرهنگ تفسیر رویا احساسات دوران نوزادی و کودکی حاکی از آن هستند که هر یک از ما با نیاز شدیدی به دوست داشته شدن و مراقبت پا به به دنیا می‌گذاریم. هنگامی که این نیاز فطری با خیانت مواجه شود درد و رنج حاصل از آن بسیار زیاد است. در رویا خیانت اغلب به صورت ترک شدن نشان داده می‌شود، اما در رویاهایی نیز به صورت صحنه‌های بی وفایی زوج‌ها نمایش داده می‌شود. معنای این رویاها چنین نیست که شخصی که در رویا دیده‌ایم ما را ترک خواهد کرد، تنها معنای این قبیل خواب‌ها این است که خود ما ترس عظیمی از ترک شدن و تنها به حال خود رها شدن داریم.

تعبیر خواب خیانت

دیدن خواب خیانت گاهی می‌تواند به معنای نوعی تغییر شغل باشد که شما را در بیداری بسیار درگیر کرده است. بسیاری از افراد نسبت به کارفرمایان و محل کار خود احساس تعهد می‌کنند یا این که دوست دارند پای انتخاب‌هایی که پیش‌تر داشته‌اند بایستند و به همین دلیل فکر کردن درباره تغییر شغل ممکن است خود را به شکل خواب خیانت و بی وفایی نشان دهد.

تعبیر خواب خیانت مرد

به گفته معبرین غربی دیدن خیانت در خواب نشانه از اختلاف و تضاد در روابط عاطفی واقعی شما دارد. البته این گونه خواب‌ها به شدت می‌توانند از احوال بیداری فرد بیننده خواب نشئت گرفته باشد. خیانت می‌تواند خیانت زن به شوهر و گاه خیانت مرد به زن باشد. زنان ممکن است بسیار در خواب‌های خود ببینند که همسرشان به آن‌ها خیانت کرده و با فرد دیگری یا به قولی همسر دوم در ارتباط است در وهله اول این خواب‌ها باعث پریشانی افراد می‌گردد ولی با تعبیری که ابن سیرین و حضرت امام صادق بیان کرده‌اند می‌تواند تا حدودی از نگرانی زنان بکاهد.
ابن سیرین می‌گوید: اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است.
شخصی پریشان و مضطرب به نزد امام صادق (ع) رسیدند حضرت پرسیدند که تو را چه شده است چرا اینقدر ناراحت و سراسیمه هستی پاسخ دادند سحرگاه خواب دیدم که زن دوم گرفته‌ام و همسرم پس از فهمیدن این موضوع بشدت ناراضی بودند و من را نفرین می‌کردند حضرت پاسخ دادند خشنود باش که تعبیر خواب تو پر از خیر و برکت می‌باشد و بزودی مال و ثروتی به تو خواهد رسید و یا برکت و نعمت سرازیر منزل تو خواهد شد
کتاب سرزمین رویاها: شوهر یا نامزدتان شخص دیگری را درآغوش می‌کشد: عمر شما طولانی خواهد بود.
آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر مردی در خواب مشاهده کند که دو زن دارد، به این معنا است که از موضوعی واهمه دارد.
  • اگر خواب ببینید شوهرتان شما را ترک می‌گوید، علامت آن است که مدتی روابطی تلخ بین شما و شوهرتان حکمفرما خواهد بود. اما تلخی‌ها با آشتی و صمیمیت به پایان می‌رسد.
خیانت در خواب می‌تواند همراه با موارد دیگری همچون دیدن ارتباط با نامحرم همراه باشد. این گونه‌ رویاها چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟

تعبیر خواب خیانت زن

جابر مغربی: اگر بیند زن او به نزد مردمان بیگانه به فساد باشد، دلیل است بدو منفعت و نیکی رسد.
کتاب سرزمین رویاها:
  • زن یا نامزد شما، شخص دیگری را درآغوش می‌کشد: تنهایی و گرفتاری
  • یک زن خواب ببیند که به شوهرش بی وفاست: احتمال دارد که حامله باشد.
آنلی بیتون: اگر زنی در خواب دو شوهر داشته باشد، بیانگر آن است که دست به کارهایی می‌زند که رسوایی به همراه دارد.
آنلی بیتون: اگر خواب ببینید شوهرتان به زنی دیگر دل بسته است، علامت آن است که شوهرتان به زودی از محیط خانواده دلسرد می‌شود و در جستجوی خوشبختی به جایی دیگر می‌رود.
همانطور که گفته شد معمولا خیانت به صورت بی اعتنایی و ترک معشوق رخ خواهد داد. تعبیرگران غربی برای دیدن این دسته خواب‌ها نیز تعابیر جداگانه‌ای را بیان کرده‌اند.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي