تعبیر خواب جستجو کردن ، تعبیر جستجو کردن در خواب

اگر خواب جستجو کردن دیده اید می توانید در ادامه تعبیر جستجو کردن در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب جستجو کردن یا تعبیر جستجو کردن در خواب

تعبیر خواب جستجو کردن ، تعبیر جستجو کردن در خواب


این رویا معمولا به تلاش برای یافتن اشاره می‌کند. شیوه گذشته زندگی – مانند میل به دوران گودکی و عدم مسئولیت‌های آن، یافتن دوستی از گذشته‌ها، پاسخی به مسائلی فرد را تحت فشار گذاشته‌اند، هویت فرد یا حس اعتبار او در زمان و مکانی خاص همگی می‌توانند از نمادهای دیدن گشتن و جستجو کردن در رویا باشد. ممکن است جست و جو در رویا به چیزی گمشده در زندگی اشاره کند (جوانی، جذابیت، خلاقیت و انگیزه) (کتاب فرهنگ تفسیر رویا)

تعبیر خواب جستجـو کردن

لوک اویتنهاو می‌گوید: جستجو کردن در پی چیزی: آرزوهای دست نایافتنی

تعبیر خواب جستجـو برای پیدا کردن پول و طلا

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید به جستجوی مقداری پول هستید، علامت آن است که شادمانی و خوشبختی روی خوش به شما نشان خواهد داد.
لوک اویتنهاو: جستجوی طلا در دل خاک: خوشبختی به ناگهان به شما روی خواهد کرد

تعبیر خواب جستجو برای یافتن آدرس

لوک اویتنهاو: به دنبال یک آدرس گشتن: اتلاف وقت

تعبیر خواب جستجو کردن برای یافتن اتومبیل و کامیون

مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید کامیونی داشته‌اید که آن را دزدیده‌اند و شما برای یافتن آن جستجو می‌کنید به شما خیانت می‌شود و بین شما و دوستتان جدائی می‌افکند.
آنلی بیتون: اگر زن جوانی خواب ببیند به جستجوی اتومبیلی می‌گردد، دلالت بر آن دارد که برای جلب حمایت فردی تلاش می‌کند، اما موفق به جلب حمایت او نمی‌شود.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه