تعبیر خواب تلفن ، تعبیر تلفن در خواب

اگر خواب تلفن دیده اید می توانید در ادامه تعبیر تلفن در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب تلفن یا تعبیر تلفن در خواب

تعبیر خواب تلفن ، تعبیر تلفن در خواب


تلفن وسیله ای ارتباطی است. با استفاده از این گونه وسایل ارتباط جمعی می‌توان از احوال اطرافیان آگاه شد. اگر از تلفن و وسایل ارتباط جمعی زیاد استفاده نمی‌کنید و آن‌ها را در خواب خود دیدید می‌توان تعبیری بیان کرد. منوچهر مطیعی تهرانی گوید تلفن دیدار دوستان و عزیزان است.

لیلا برایت می‌گوید: دیدن تلفن در خواب، نشانه‌ی آشنایی با افراد جدید است. اگر خواب ببینید که به کسی تلفن می‌کنید، نشانه‌ی آن است که در انجام کاری احتیاج به کمک دارید. اگر در خواب کسی به شما تلفن کند، به معنای آن است که شما درصدد هستید تا کاری را انجام دهید اما عده‌ای با شما مخالفت می‌کنند.
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن تلفن در خواب، نشانه آن است که با بیگانگانی آشنا می‌شوید که موجب سرگردانی شما خواهند شد.

تعبیر خواب مکالمه تلفنی

آنلی بیتون:
  • اگر زنی خواب ببیند با تلفن صحبت می‌کند، نشانه آن است که رقبای حسود فراوانی خواهد داشت، اما بر تمام آن‌ها پیروز می‌شوید.
  • اگر زنی خواب ببیند به هنگام مکالمه تلفنی، صدای کسی را که آن سوی خط است به درستی نمی‌شود، نشانه آن است که با بدگویی‌های شرورانه دیگران احتمال دارد خواستگار خود را از دست بدهد.

تعبیر خواب تلفن شکسته

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: تلفن شکسته و خراب شکست عاطفی است. چنانچه در خواب ببینید تلفن شکسته‌ای دارید یا گوشی را برمی دارید صدایی نمی‌شنوید بین شما و کسی که مورد توجه شماست مفارقت می‌افتد یا کدورت حاصل می‌شود.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه