تعبیر خواب تجاوز ، تعبیر تجاوز در خواب

تاريخ : 10 مرداد

اگر خواب تجاوز دیده اید می توانید در ادامه تعبیر تجاوز در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب تجاوز یا تعبیر تجاوز در خواب

تعبیر خواب تجاوز ، تعبیر تجاوز در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر


به گفته فروید، شخصیت انسان کوه یخی است که قسمت خودآگاه، تنها نوک آن به حساب می‌آید و بقیه اش ناخودآگاه است. قسمت عمده‌ای از ناخودآگاه، در خواب هوشیار می‌شود که معمولا روانشناسان برای حل مشکلات روحی به بررسی خواب‌ها می‌پردازند.

تعبیر خواب تجاوز چیست؟

تجاوز در رویای مردان

بنا به عقیده فروید دیدن رویای تجاوز در خواب ‌های مردان مربوط به احساسات سادیسمی یا دیگر آزاری جنسی در زندگی بیداری آن‌هاست.

تجاوز در رویای زنان

فروید این گونه خواب‌ها را برای زنان ناشی از ترس برای برقراری رابطه جنسی می‌داند. از طرفی این خواب می‌تواند سوء استفاده شدن در بخشی از زندگی را نیز نشان دهد.
این رویا در واقع پاسخ و عکس العملی نسبت به آسیب‌های گذشته، سو استفاده جنسی و یا تحقیراتی که در گذشته شخص بیننده خواب با آن درگیر بوده است.
معمولا رویاهای تجاوز شامل موارد زیر هستند.
  • شاهد یک تجاوز بودن
  • قربانی تجاوز بودن
  • ترس از مورد تجاوز قرار گرفتن
  • خواهان تجاوز به عنف بودن
  • تهدید به تجاوز شدن
  • احساس ناتوانی در وضعیت جنسی
  • و…

تعبیر خواب مورد تجاوز قرار گرفتن

خواب دیدن اینکه مورد حمله فیزیکی قرار میگیرید، به موقعیتی در بیداری اشاره دارد که شما حس می کنید بی یاور و آسیب پذیر هستید. چیزی در زندگی تان، از کنترل شما خارج است. به ویژه اگر شما خواب ببینید که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اید، بیانگر موقعیتی است که حس می کنید مورد هتک حرمت قرار گرفته یا قربانی شده اید.
خواب دیدن اینکه به شما تجاوز شده است (هتک حرمت شده اید) یا نزدیک بوده تجاوز شود بیانگر احساسات کینه توزانه یا رنجش آور در مورد جنس مخالف است. شما حس می کنید که مورد هجوم واقع شده اید یا ازتان سو استفاده شده است. چیزی یا کسی، عزت نفس و رفاه احساسی شما را به خطر می اندازد چیزها روی شما فشار می آورد. خواب تجاوز، برای کسانی که واقعا در زندگی بیداری به آنها تجاوز شده است رایج است.
اگر در خواب خود مشاهده کردید که مورد تجاوز قرار گرفته‌اید در حالی که در زندگی واقعی با این موضوع روبرو نشده‌اید بیانگر بسیاری از مسائل است. ترس از دست دادن کنترل زندگی تا داشتن افکار منفی و غیر عرف جامعه می‌تواند منجر به دیدن این‌گونه خواب ‌ها شود.

تعبیر خواب نجات دادن شخصی از تجاوز

نجات دادن شخصی از تجاوز یا نگهداری از فردی بعد تجاوز در رویا بیانگر نشانه‌های امیدوار کننده در زندگی شماست. این خواب نشان می‌دهد که شما می‌توانید در زندگی فعل خواستن را صرف کنید و در موقعیت‌هایی که تحت فشار هستید به خوبی می‌توانید اوضاع را در اختیار خود بگیرید.

تعبیر خواب تجاوز کردن

دیدن ارتکاب تجاوز در خوابتان بیانگر اختلال عملکرد جنسی یا عدم اطمینان است. به ویژه اگر شما در خواب شاهد تجاوز چند نفر به یک نفر باشید، پس بیانگر بی یاوری کامل در یک موقعیت است. شما منابع یا قدرت برای انجام چیز درست را ندارید. ممکن است به این معنی باشد که شما یا کسی تحقیر شده اید.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي