تعبیر خواب تار عنکبوت ، تعبیر تار عنکبوت در خواب

اگر خواب تار عنکبوت دیده اید می توانید در ادامه تعبیر تار عنکبوت در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب تار عنکبوت یا تعبیر تار عنکبوت در خواب

تعبیر خواب تار عنکبوت ، تعبیر تار عنکبوت در خواب

تونی کریسپ در کتاب خود به نام فرهنگ تفسیر رویا دیدن تار عنکبوت را در خواب نماد موضوعات زیر می‌داند:
تار عنکبوت: شرایطی که احساس می‌کنید چون تار عنکبوت شما را گرفتار کرده است؛ گرفتار “دام” نیروی عواطف و توقعات شخص دیگری شدن، توری از دروغ‌ها، تقارن و سازواری نفس، ارتباط ظریف و گاه نامحسوسی که شما را با دیگران پیوند می‌زند. این پیوند ممکن است حمایتگر یا ویرانگر باشد، چرخه حیات که مرکز آن نشان دهنده بازگشت به انرژی نخستین حیات است. از طریق احساس این پیوند/تار شخص می‌تواند در جریان امور اطراف و جهان قرار گیرد. ابتدایی ترین سطح این احساس به ما می‌گوید آنچه نزدیک می‌شود قابل خوردن است یا بالعکس.

نکته: فرد بیننده خواب می‌تواند با توجه به شرایط زندگی خودش و هر یک از این نمادها به تحلیل خواب خود بپردازد.

تعبیر خواب تار عنکبوت

منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید: تار عنکبوت گرفتاری و دست و پاگیری است اما نه زیاد بلکه تشویش‌های کوچک و ناراحتی‌های مختصر در خواب‌های ما به صورت تار عنکبوت ظاهر می‌شود.
 دیدن تار عنکبوت در خواب، نشانة آن است که معاشرینی دلپذیر خواهید داشت و پا به ماجرایی شیرین خواهید گذاشت.

تعبیر خواب خانه تار عنکبوت گرفته

منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید: نیکو است اگر ببینید که خانه و اتاق یا محل کار خود را از تار عنکبوت می زدائید زیرا این عمل به معنی آن است که ناراحتی‌ها و تشویش‌ها را از خود می رانید و سکون و آرامش را باز می‌یابید.
منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید: اگر ببینید صندوق یا جامه دان شما تار عنکبوت بسته با همسرتان کدورت پیدا می‌کنید. همین طور است اگر ببینید که آشپز خانه تار عنکبوت دارد در این صورت با همسرتان قهر می‌کنید.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه