تعبیر خواب تابستان ، تعبیر تابستان در خواب

اگر خواب تابستان دیده اید می توانید در ادامه تعبیر تابستان در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب تابستان یا تعبیر تابستان در خواب

تعبیر خواب تابستان ، تعبیر تابستان در خواب


دیدن فصل گرما و تابستان در خواب بیانگر میانه زندگی، موفقیت، پر ثمری، مسرت، گرما، نقطه اوج زندگی یا توانمندی است. (کتاب فرهنگ تفسیر رویا)

تعبیر خواب تابستان

محمدبن سیرین گوید: تابستان به خواب دیدن پادشاه سخت بود. اگر گرمای سخت بود، چنانکه مردم را از آن زیان بود، دلیل که مردم آن دیار از پادشاه خیر و صلاح رسد و تابستان را به وقت خود در خواب دیدن پربار. اگر تابستان را نه به وقت خویش بیند، تاویلش به خلاف این است.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: تمام قدرت‌های خارج از محدوده توانایی ما که می‌توانند حادثه آفرین و تعیین کننده باشند در خواب‌ها به صورت نشانه‌های طبیعی تظاهر می‌کنند از آن جمله هستند فصول سال. اگر گرمی هوا را در فصل تابستان ببینید نیکو است
لیلا برایت می‌گوید: دیدن تابستان در خواب، بیانگر ایجاد مشکلات و گرفتاری است.

تعبیر خواب هوای گرم در فصول دیگر

مطیعی تهرانی: اگر در زمستان احساس کنید که هوا گرم است خبر از بهبود کار می‌دهد و اگر در بهار تابستان را به خواب ببیند خواب شما خبر می‌دهد که مشکلی برای شما پیش می‌آید بخصوص اگر در خواب احساس گرمی زیاد بکنید و کلافه باشید. تابستان و گرمی هوا در غیر فصل بخصوص در بهار که طبیعت در نهایت تعادل است خشم مافوق و رییس هم می‌تواند باشد یا یک گرفتاری دادگاهی و سئوال و تحقیق قضایی.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه