تذکره المهران ‌المدیری/از قهوه تلخ تا ویلای من

تاريخ : 24 فروردین

عرش نیوز:  آن هنرمند شاخص دهه هفتاد، آن که در نظر مردم مقبول افتاد، آن مرد سریال ساز سرعتی، خالق مجموعه های ۹۰ قسمتی، آن جنتلمن همیشه نقش اول، بازیگر نقش های شیرفرهاد و بولوتوث و اردل! آن آچار فرانسه هنر در چند فقره! بزن بهادر شب های برره! آن رانده شده از قاب تلویزیون، آن همسر مهتاب و لعبت و لیلون، آن فاتح شبکه نمایش خانگی، آن نمونه میلیاردر شدن به همین سادگی، آن رفیق سیامک انصاری و بامشاد، آن به وجود آورنده لحظه های شاد، آن پیرمرد مستبد باغ مظفر، آن “جان مادرت کپی نکن اصلشو بخر”.

تذکره المهران ‌المدیری/از قهوه تلخ تا ویلای من, پورتال خبری فرهنگی گهر
نقل است “مهران مدیری” آن زمان که قهوه تلخش به بازار آمد، التماس هایش جلوی دوربین به کار آمد و چاپ و تکثیرش در هزار آمد، اما همین که کمی به جیبشان فشار آمد، بهانه های بیشمار آمد و قسم و آیه و شعار آمد که اصلا آخر این سریال به چه کار آید؟

فلذا نیمه کاره رها شد و ارزش مردم بی بها شد و کسی نفهمید این چنین چرا شد! اما پول های چند میلیون مخاطبش فنا شد و قهوه تلخش هوا شد!

عذر بخواست که اشکال از بنده بود، البته مقصرش تهیه کننده بود چراکه لج باز و یک دنده بود!

باری! مرد تبلیغات گل درشت و نوبرانه، سازنده سریال های بدون یارانه، طی اقدامی خود سرانه، باز هم به بازار نمایش خانگی شد روانه.  “ویلای من”ی ساخت و  اسب طربش تاخت و در کسوت تهیه کننده هر چه به جیبش بود باخت.

مدیری دلش برای سیما تنگ است اما سیما چون دلش سنگ است و هزار رنگ است، این روزها با مهران بر سر جنگ است و در تبلیغات انیمیشنی که خیلی هم قشنگ است، خود را مغرور نموده و کلیپ تبلیغاتی اش را آنجور نموده که مهران را کلا سانسور نموده و کلا کدورت های بیهوده تا بوده همین بوده!

و امروز خبر آمد که جدایی به سر آمد، سیمای عزیز پایین ز خر آمد و به وصال مدیری در آمد.

اصل  خبر: بعد از حدود ۴ سال دوری مهران مدیری از صدا و سیما قرار است سریال ناقص “قهوه تلخ برای بازپخش از شبکه آی فیلم به این سازمان فروخته شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي