تبلت MeMO Pad HD 7 ایسوس رسما وارد بازار ایران شد

تاريخ : 27 مرداد

شرکت ایسوس از آغاز عرضه تبلت هفت اینچی MeMO Pad HD 7 در بازار ایران خبر داد. این تبلت ۷ اینچی به صفحه نمایش HD با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ مجهز شده که این ویژگی به همراه قیمت مناسب، سهم خانواده MeMO Pad  ایسوس را در بازار تبلت‌های ۷ اینچی بیش از پیش بالا خواهد برد.
از سوی دیگر صفحه نمایش تبلت جدید ۷ اینچی ایسوس از نوع IPS و زاویه دید وسیع ۱۷۰ درجه است که این قابلیت‌ها موجب دقت در نمایش تصاویر و وضوح رنگ‌ها می‌شود.

تبلت MeMO Pad HD 7 ایسوس رسما وارد بازار ایران شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

عضو جدید خانواده MeMO Pad نیز به فناوری انحصاری SonicMaster ایسوس مجهز شده که به همراه دو اسپیکر استریوی قدرتمند تجربه جدیدی از شنیدن صدا را روی یک تبلت ۷ اینچی برای شما به ارمغان می‌آورد و با برخورداری از باتری لیتیوم پلیمری این دستگاه می‌توانید تا ۱۰ ساعت بدون شارژ مجدد، فیلم HD تماشا کنید.
MeMO Pad HD 7  به سیستم عامل اندروید جلی‌بین ۴.۲ مجهز است و ۱۶ گیگابایت فضا برای ذخیره‌سازی اطلاعات دارد که البته یک درگاه حافظه میکرو اس دی در نظر گرفته شده برای این دستگاه، می‌تواند فضای ذخیره‌سازی آن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهد.

 

دوربین جلویی ۱.۲ مگاپیکسلی MeMO Pad HD 7 قابلیت فیلم‌برداری HD با رزولوشن ۷۲۰p  را برای شما فراهم می‌کند و البته ایسوس مدل‌هایی از این سری را با دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی نیز روانه بازار کرده است.
این تبلت خوش قیمت ایسوس که در رنگ‌های آبی، سفید، صورتی، سبز و خاکستری وارد بازار شده است تنها ۳۰۲ گرم وزن و ۱۰.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و برای افرادی طراحی شده که به یک دستگاه سبک با قیمت مناسب با قدرت بالا نیاز دارند.

ایسوس برای این محصول لوازم جانبی مناسب و پرکاربرد هم طراحی کرده که TransCover و Persona Cover از جمله آن‌ها محسوب می‌شود.
TransCover در رنگ‌های آبی، صورتی، سفید و مشکی برای محافظت از دستگاه و ایستاده نگه داشتن تبلت در زاویه مناسب برای دیدن فیلم و تایپ کردن ارایه شده است و Persona Cover که در رنگ‌های مشکی، صورتی و سبز طراحی شده مقاومت دستگاه را در مقابل ضربه و خراش بالا می‌برد.

این تبلت‌ها اکنون (مرداد ماه ۱۳۹۲) با گارانتی رسمی دو شرکت آواژنگ و ویستا پخش در بازرا ایران در دو مدل ۸ گیگابایتی، ۵۲۵ هزار تومان و ۱۶ گیگابایتی، ۵۷۵ هزار تومان موجود هستند.

 

منبع: farnet.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي