تبریک اینستاگرامی تولد سحر قریشی توسط فریبا نادری

تاريخ : 8 دی

در این مطلب به جزییات خبر تبریک اینستاگرامی تولد سحر قریشی توسط فریبا نادری می پردازیم. با ما همراه شوید

فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار یک پست اینستاگرامی تولد سحر قریشی را به او تبریک گفت.سحر قریشی، پیش‌تر در حاشیه برنامه «دید در شب»، به رضا رشیدپور گفته بود که فریبا نادری و سمانه پاکدل صمیمی‌ترین دوستان سینمایی‌اش هستند.

نادری نوشته: «قلب لانۀ گنجشک نیست که در بهار ساخته بشود و در پاییز باد آن را با خودش ببرد. قلب، راستش را نمی دانم چیست؟ اما این را می‌دانم که فقط جای آدم‌های خیلی خیلی خوب است! امروز تولد بهترین و خوش قلب‌ترین دوست منِ، سحر قریشی نازنین که هر آرزویی برات می‌کنم، باز هم از خدا برات کم خواستم. میلادت مبارکا باشه و بهترین‌ها برات اتفاق بیفته که تو لایق بهترین‌ها هستی.»

به گفته رضا رشیدپور هنگام ضبط مصاحبه سحر قریشی در برنامه «دید در شب»، فریبا نادری هم در استودیو حضور داشته و تا ۱۲ شب و پایان گفتگو او را همراهی کرده است.

تبریک اینستاگرامی تولد سحر قریشی توسط فریبا نادری, پورتال خبری فرهنگی گهر

پست فریبا نادری

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ است و امروز ۲۸ ساله شده است. ناتوانی سحر قریشی در پاسخگویی به سوالات رضا رشیدپور، در برنامه «دید در شب» درباره سینمای جهان و مسائل روز، انتقادات زیادی برای این بازیگر که از حرفه مدلینگ وارد عرصه سینما شده ، به دنبال داشت.

«دید در شب» برنامه‌ای با شکل و شمایل هارد تاک است که در رضا رشیدپور با سوالات رک و بی‌پرده، مهمانان برنامه را به چالش می‌کشد.

«دید در شب» در سایت آپارات به صورت هفتگی، در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي