مطالب پيشنهادي

تاملی در باب توانایی‌های شگرف اتاق سانسور شبکه سه!

تاريخ : 30 نوامبر
بازدید : 1080

از آنجا که از دیرباز گفته اند هرگاه نقاط ضعف آدمی را گفتی سعی کن توانمندیهایش را هم به یادش آوری ما نیز بد ندیدیم به یکی از تواناییهای شگرف دوستان حاضر در شبکه سوم سیما که آن هم سانسورهای جالب و البته همراه با تدوین موازی مسابقات فوتبال ساحلی است اشاره کنیم.

تاملی در باب توانایی‌های شگرف اتاق سانسور شبکه سه!, جدید 1400 -گهر

وظیفه خود می دانیم به به مسئولان زحمتکش و چشم خسته اتاق سانسور شبکه سه تبریک بگوییم که در عصرجدید از حیات وسایل ارتباط جمعی پدیده ای شگرف را رو کردند و سانسور را به سمت نوعی فرهنگسازی سوق دادند تا جایی که در میان ساحل نشینان «جمیرابیچ» نه تنها بی حجابی ریشه کن شد بلکه کارگردان تلویزیونی دوبی هر چند ثانیه یک بار تصویری از تماشاگران ایرانی با برترین پوشش را نشان داد و البته جواد خیابانی اشتباها آنها را کارکنان سفارت ایران معرفی کرد!!

تاملی در باب توانایی‌های شگرف اتاق سانسور شبکه سه!, جدید 1400 -گهر

البته در بازی های بعدی دوربینهای اماراتی دوباره دست به توطئه زدند و این تصاویر را دیگر پوشش ندادند و دوباره کار سانسورچی های زحمتکش دشوار شد تا جایی که جواد خیابانی که استاد تغییر جو است گفت: بعد از چنین مسابقه ای دوش گرفتن واجب است! در حالی که تماشاگر تلویزیونی برای درک این وجوب تعمق کرده بود خیابانی فلسفه این حکم را به شن و ماسه زیاد زمین بازی مرتبط دانست!

البته از این حکم خیابانی برداشتهای سوئی هم شد. مثل اینکه فوتبالیستهای چمنی اهل نظافت نیستند و واجب نیست بعد از نود دقیقه بازی دوش بگیرند و یا اینکه دوش گرفتن ورزشکاران ورزشهای آبی بعد از پایان مسابقه مکروه است! البته باید به حسن سلیقه گروه ورزش شبکه ۳ هم آفرین گفت. گروهی از مخاطبان این بازیها که وسوسه شده بودند مسابقات را از طریق شبکه «دوبی اسپورت» دنبال کنند فقط و فقط به خاطر نوع گزارش متفاوت و جذاب خیابانی تغییر نظر دادند و ماهواره خود را خاموش کردند! به این می گویند ترفندهای جذب مخاطب در عصر نوین رسانه!

 

منبع: inn.ir

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي