تاخیر در واریز یارانه آذر 94

دسته بندي : اقتصاد,⭐ اخبار
تاريخ : 23 آذر

واریز یارانه آذر ۹۴ ظاهرا می خواهد همچون ماههای قبلی تاخیر بخورد!

تاخیر در واریز یارانه آذر 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

خبرگزاری میزان: طبق گفته طیب نیا وزیر اقتصاد، روز واریز یارانه ها، مصیب عظماست. آیا حذف بیش از ۲ میلیون و ۹۴۳ هزار نفر و تاخیر بیش از یک ماه در واریز یارانه با وجود بیش از ۳۹ هزار میلیارد تومان درآمد مصیب عظماست؟

سناریو تاخیرها

«پنجاه و ششمین» مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر ماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۴.۰۷.۲۶ با ۵ روز تاخیر به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

«پنجاه وهفتمین» مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر۴۵۵/۰۰۰ ریال ساعت ۲۴:۰۰ روزسه شنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ با ۵ روز تاخیر به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

یارانه نقدی شهریور ماه سال جاری نیز با ۷ روز تاخیر ۲۸ شهریور ماه واریز شد که بیشترین تاخیر ازابتدای سال تاکنون  محسوب می شد به طور کلی جمع تاخیر در واریز یارانه تا کنون به بیش از ۴۵ روز تجاوز کرده است و از سوی دیگر حذف یارانه بگیران نیز به ۳ میلیون نفر نزدیک شده است.

تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی بین مردم توزیع شده است و از سوی دیگر در بودجه ۹۴ با پیشنهاد مجلس سقف اعتبار یارانه نقدی از ۴۲ هزار میلیارد تومان به ۳۹ هزار میلیارد تومان کاهش یافت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي