تاثیر عطر و عصاره درمانی بر روی مشکلات پوستی

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 13 مهر

در شیوه ی عطر درمانی درمان گران از عطر ، اسانس و عصاره ی گیاهان دارویی که به صورت طبیعی و بدون تماس با کودهای شیمیایی پرورش یافته اند برای درمان بیماریهای مختلف مانند بیماریهای پوست و مو استفاده می کنند.

تاثیر عطر و عصاره درمانی بر روی مشکلات پوستی, پورتال خبری فرهنگی گهر

درمان آکنه های پوستی

 درمان آکنه با عصاره یا روغن گیاهی یکی از رایج ترین شیوه های درمانی عطر درمانی است در این شیوه درمان گران با کمک عصاره ی طبیعی برگ درخت لیمو ، عصاره ی اسطو خودوس و عصاره ی میوه ی ترنج برای درما ن جوش و آکنه اقدام می کنند ، این درمان گران با کمک این ۳ عصاره ترکیبی را تهیه می کنند که برای درمان جوش های دوران بلوغ بسیار مفید است.

درمان و پیشگیری ریزش موی سر

 عصاره ی رز ماری امروزه یکی از شناخته شده ترین داروهای گیاهی است که بسیاری از خانم ها از آن برای درمان ریزش موی سر و ابرو استفاده می کنند. درمان گران عطر درمانی معتقد هستند که اسانس این گیاه تاثیر زیادی بر رشد مو داشته و به استحکام ریشه ی موها کمک می کند، این درمان گران استففاده از این اسانس را برای افرادی که تار موی نازک دارند توصیه می کنند زیرا ماساژ این عصاره روی پوست و ساقه ی مو موجب افزایش قطر مو شده و آن را مستحکم می کند.

درمان چربی پوست

یکی از بهترین داروهای شیوه ی عطر درمانی برای پوست های چرب بویژه در فصل تابستان استفاده از ترکیب ۳ روغن اسطوخودوس ، ریحان و بابونه  با عصاره ی میوه ی لیموترش است ف ماساز این ترکیب روی پوست کمک بسیاری در درمان چربی پوست و رسیدن آن به حد نرمال می کند، برای استفاده از این ترکیب بهتر است ان را با کمک پنبه به روی صورت بمالید و با آرامی با سر انگشت پوست خود را ماساژ دهید

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي