بیمه مسافرتی چیست ؟

دسته بندي : خانواده,سبک زندگی
تاريخ : 24 تیر

یکی از انواع بیمه هایی که افراد از آن می توانند از مزایای آن بهره مند شوند، بیمه مسافرتی است. بیمه مسافرتی انواع مختلفی دارد و همچنین مزایا و معایبی نیز دارد. اگر می خواهید بدانید بیمه مسافرتی چیست این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد بیمه مسافرتی و انواع بیمه مسافرتی می خوانید.

بیمه مسافرتی چیست ؟

بیمه مسافرتی چیست ؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

بیمه مسافرتی چیست

در طی چند سال گذشته شرکتهای خارجی متعددی در این زمینه با شرکتهای بیمه ای ایران همکاری داشته اند و پوششهای بسیار مناسبی را برای مسافران فراهم کرده اند.

پوششهای بیمه مسافرتی خارج کشور :

۱ – هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان های خارج کشور ، اگر بیمه شده در بیمارستان بستری شود هزینه آن تا سقف بیمه نامه یعنی تا ۵۰/۰۰۰ یورو قابل پرداخت میباشد و اگر نیاز به بازگرداندن و یا انتقال به مرکز مجهز  داشته باشد شرکت بیمه نسبت به انتقال وی به یک مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن به کشور محل اقامتش اقدام خواهد نمود و چنانچه اگر شخص بیمه شده نیاز به بستری نداشته باشد شامل ۲۵ یورو فرانشیز خواهد شد.

۲ – جبرن خسارت فقدان چمدان و بار تحویلی به هواپیما ، اگر چنانچه در حین ورود شما چمدان و یا مدارک شما مفقود شود پس از گذشت چند ساعت در صورت پیدا نشدن چمدان شما شما را  به هتل برده و بعد از چند روز شما را به کشور مبدا به صورت کاملا رایگان باز میگردید.

۳ –  هزینه های دندانپزشکی ، فقط فوریت شامل پرداخت هزینه میباشد و موارد دیگر به هیچ عنوان تحت عنوان شامل خسارت نمیباشند.

۴ – باز گرداندن جسد متوفی ، اگر خدایی نا کرده بیمه شده در طول مدت سفر خود فوت نماید شرکت بیمه طرف قرارداد تمهیدات لازم را برای بازکرداندن جسد ایشان را اتخاذ مینماید.

۵ – اینها همه بخشی از مزایای بیمه مسافرت خارج از کشور میباشد.

۶ – در نظر داشته باشید به این دلیل که شرکتهای مختلف بیمه های ایران مانند : بیمه سامان ، بیمه پارسیان ، بیمه کوثر ، بیمه کارآفرین ، بیمه ملت ، بیمه ما ، بیمه پاسارگاد ، بیمه نوین ، بیمه دی ، بیمه رازی ، عرضه کننده این بیمه نامه ها میباشند و با شرکتهای مختلف خارجی همکاری میکنند و تقریبا هر شرکت شرایط عمومی خودش را دارد به قسمت توضیح شرایط بیمه نامه مراجعه نمایید و به صورت کامل رویت نمایید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي