بهترین سایت های آشپزی جهان کدامند؟

آشپزی یکی از هنرهایی است که در همه دنیا به اشکال مختلفی رواج دارد و علاقمندان و طرفداران زیادی نیز دارد و در سراسر جهان سرآشپزان بسیار معروفی وجود دارد. برای آشنایی با بهترین سایت های آشپزی این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد سایت های آشپزی و آشپزی خارجی و سایتهای خارجی آشپزی می خوانید.

بهترین سایت های آشپزی جهان کدامند؟

بهترین سایت های آشپزی جهان کدامند؟

بهترین سایت های آشپزی

در فضای گستره ی وب ، یکی از شاخه هایی که به طور گسترده از سوی کاربران بازدید می شود، سایت های آشپزی و آشپزخانه های اینترنتی هستند که اکثر انها نسخه ی موبایل هم دارند و نیازی نیست برای تهیه یک غذای خوشمزه مدام به سراغ مانیتور کامپیوتر خانگی و یا لپ تاپ شخصی تان بروید.

سایت آشپزی allrecipes.com یکی از بهترین سایت های آشپزی دنیا

سایت آشپزی food . com یکی از بهترین سـایت هــای آشپـزی دنـیا

سایت آشپزی the kitchn.com یکی از بهترین سایـت های آشپزی دنیا

سایت آشپزی Yummly یکی از بهترین سایـت های آشـپزی دنیا

سایت آشپزی food network .com یکی از بهترین ســایت های آشـپزی دنیا

چند نکته مهم در استفاده اطلاعات سایت های آشپزی خارجی

در استفاده از سایت های آشپزی بین المللی، کلمات خاص را در دفتری یادداشت کنید تا همواره برای مشاهده معنی کلمات متداول در سایت های آشپزی، نیاز به مراجعه به فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی نداشته باشید.

عکس های خوب سایت های آشپزی بین المللی را ذخیره کنید و سعی کنید محصول خود، شبیه تصاویر ارائه شده در پرتال باشد اما خیلی سخت نگیرید!

نکات و ترفندهای مهمی که در سایت های آشپزی معرفی شده گفته شد، در دفترچه ای یادداشت کنید.

فرهنگ آرام غذا درست کردن و آرام غذا خوردن را تجربه کنید.

آشپزهای ماهر، در زمینه نحوه افزودن نمک به مواد غذایی دقت زیادی می کنند. به عنوان مثال، خواباندن گوشت مرغ در نمک و آب مرکبات باعث می شود گوشت مقدار کمی از مواد را به خود جذب کند و با دور ریختن آب، تمامی نمک و ادویه نیز دور ریخته می شود و مرغ بی مزه می شود. بنابراین کمی نمک به مواد اضافه کنید و بقیه را پس از درآوردن آن از داخل مواد اضافه کنید. اگر هم از خرده نان استفاده می کنید، ابتدا روی مرغ نمک بریزید، سپس در خرده نان بغلتانید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه