بهترین برنامه‌های مسافرتی برای تعطیلات پاییز 97

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 9 آبان

به تقویم نگاهی بیاندازید و هم‌زمان با تعطیلات به یکی از بهترین مقاصد گردشگری سر بزنید و از تعطیلات خود لذت ببرید، استراحت کنید و آدرنالین خونتان را بالا ببرید و با هزینه‌ای مقروه به صرفه خریدهای خود داشته باشید.

برنامه‌های مسافرتی برای تعطیلات پاییز ۹۷


گشت و گذار در شهر عاشقان سفر در تور استانبول

بهترین برنامه‌های مسافرتی برای تعطیلات پاییز 97, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

با تور استانبول به یکی از بهترین و پرطرفدارتین مقاصد گردشگری می‌روید جایی که از صبح تا شب در آن خوش می‌گذرانید و حالتان خوش می‌شود. شما به راحتی می‌تواند در ۵ دقیقه اول ورود به خیابان‌های شهر تقابل زیبای زندگی مدرن امروزی در کنار نشانه‌های قدیمی را ببینید.

صبح‌تان را بعد از صرف صبحانه‌های مفصل ترکی رایگان درهتل خود به اورتاکوی بروید و از تابش نورهای طلایی خورشید بر روی پل و مسجد اورتاکوی لذت ببرید. در همین حال که در این مناطق قدم می زنید از نسیم هوا لذت ببرید و بعد به سمت میدان تقسیم در قلب استانبول بروید، از بنای یادبود جمهوری ترکیه و به یکی از بهترین مناطق گردشگری شهر، یعنی خیابان استقلال برسید.

با خرید یک بلیط ترموا می‌توانید سوار این قطار شده و در مسیر هم از دیدن خیابان‌های و مردم لذت ببرید و هم تجربه‌ای فراموش نشدنی از سفر به دست بیاورید. همراه با دیگر گردشگران از مغازه‌های چرم فروشی، ادویه‌ فروشی، و سوغاتی فروشی‌ها جذاب دیدن کنید.

حالا که تا این شهر زیبا آمده اید، حتما از غذاهای دریایی بخورید و از این طعم بی‌نظیر لذت ببرید. Balıkçı Sabahattin یکی از بهترین رستوران‌های دریایی استانبول است که می‌توانید در آن غذاهای معمولی و سنتی دریایی ترکی را سفارش دهید و نوش جان کنید.

سفربه استانبول فقط به یک گذرنامه‌ی معتبر و چند تکه لباس درچمدان نیاز دارد، بهترین برنامه‌ی آژانس آویسا را انتخاب کنید و مسافر آن شوید.


طبیعت‌گردی در زیبایی های پاییزی در تورگرجستان

بهترین برنامه‌های مسافرتی برای تعطیلات پاییز 97, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

سفر در پاییز با تور گرجستان بی نظیر است، درختان رنگی و برگ‌های نارنجی و زیبایش همه‌ی طبیعت را به شکل یک تابلوی نقاشی درمی‌آورد.

در این فصل سال، هوا کمی خنک می شود اما امکان استفاده از طبیعت و لذت بردن از دیدنی‌های تفلیس به خوبی فراهم است . در خیابان‌های زیبا، قدیمی و کلاسیک این شهر قدم بزنید و تصاویر قشنگ پاییزی برای خودتان ثبت کنید  بامردم شهر معاشرت کنید و از اداب و سنت آنها بشنوید.

اینجا جایی است که همیشه فستیوال و یا جشنی در آن برپاست، مهم‌ترین آنها تفلیسوبا است که دراواخر مهر تا اوایل آبان‌‌ماه برگزار می‌شود و شما با هماهنگی کارشناس های آژانس آویسا می توانید در مراسم آن شرک تکنید.در طول این جشن خیابان‌ها بر روی ماشین‌ها بسته می‌شوند و مردم با محصولات کشاورزی خود مثل کره و پنیر دست‌ساز بهمیدان می‌آیند و هر یک آن را به میهمانان ارایه می کنند، انواع شیرینی‌ها و دسرهای خوشمزه و با کیفیت را هم از همین جشن‌ها می‌توانید تهیه کنید.

دیدنی‌های پاییزی در این کشورتمامیندارد با کمک تورهای یک‌روزه کمپینگ به دشت‌هاو کوهئایه‌های نزدیک به تفلیس بروید و حال پاییز را با خودتان به ایران بیاورید!

شاروتی یکی از زیباترین دریاچه‌های نزدیک به تفلیس است شما می‌توانید در جنگل اطراف دریاچه کاوش کنید و برای خوردن غذا کنار آن پیک‌نیک کنید. انعکاس درختان رنگی در آب با پس زمینه‌ کوه‌های سرسبز تیره نمایی به حد زیبا و دیدنی ارائه می‌دهد که به نوعی بهشت عکاسان محسوب می‌شود.

برای سفر به تفلیس خیلی ساده می‌توانید به برنامه های آژانس آویسا در وب سایت نگاهی بیاندازید و مناسب ترین آنها را برای تعطیلات پیش‌رو انتخاب کنید.


خوشگذارنی درجزیره‌های زیبای آسیا با تور تایلند

بهترین برنامه‌های مسافرتی برای تعطیلات پاییز 97, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

برای واقعی شدن رویاهای عاشقانه‌تان به تایلند سفر کنید. کشوری دیدنی که با تورهای ترکیبی می‌توانید هم به تماشای بانکوک زیبا بنشینید و هم در آرامش پاتایا و پوکت استراحت کنید.

به سیام بروید، هتلی ۵ ستاره در منطقه دوسیت بانکوک با اتاق‌های لوکس و بزرگ در باغی پرگل و زیبا بروید و با اقامتی ویژه در این هتل به سادگی هم برای تماشای موزه سلطنتی فیل، باغ وحش دوسیت و کاخ چیتلادا و البته وات فو و گرند پلِیس برنامه‌ریزی کنید. هتل ویژه‌است که شمامی توانید به استخر روباز آن که جلوی رودخانه قرار گرفته بروید، یا بر روی تخت‌های آفتابی دراز بکشید و کاملا استراحت کنید.

بعد از این گشت و گذار با راهنمایی کاشناس‌ع‌هی آژانس به دو جزیره‌ی پاتایا و پوکت می‌روید. هتل‌های ساحلی و جذابی در اینجزیره است که اتفاقا برخلاف تصور عموم به سادگی در دسترس هستند و اقامت خوشی برایتان می‌سازند. به ساحل‌های عمومی بروید و در جشن ها و برنامه‌های آنها شرکت کنید. خوشی های جمعی در ساحل‌های تایلند بسیار خوش می‌گذرد. هتل ساحلی گیرین پارک، هتلی در کنار ساحلِ شمال پاتایا  که انتخابمناسبی برای اقامت است. به پوکت هم سری بزنید و درویلاهای اختصاصی کنار ساحل بمانید و به راحتی از تفریح‌ها و خوشگذرانی های ساحلی لذت ببرید.

برای رسیدن به این دنیای بازی‌ها و خوشگذرانی‌ها فقط کافی است با کارشناس‌های آویسا هماهنگ و بهترین تور تایلند را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي