بلاتر: ایران به میزبانی دیدارهای جام جهانی 2022 علاقه مند است

«ژوزف سپ بلاتر» که به منظور شرکت در آیین اختتامیه مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان زیر 17 سال به امارات عربی متحده سفر کرده است، جمعه شب این مطلب را در گفت و گو با خبرنگاران در شهر ابوظبی پایتخت امارات عربی متحده بیان کرد

 sep blater

وی تصریح کرد: مسوولان ایران برای میزبانی تعدادی از دیدارهای جام جهانی 2022 قطر اعلام آمادگی کردند اما ما در ˈفیفاˈ به تنهایی نمی توانیم در مورد انتقال تعدادی از دیدارهای جام جهانی 2022 قطر به کشورهای خلیج فارس که در همسایگی قطر قرار دارند، تصمیم گیری کنیم.

رییس فدراسیون بین المللی فوتبال تاکید کرد: این موضوع بیشتر از آنکه فوتبالی باشد، سیاسی است و ˈفیفاˈ به تنهایی نمی تواند در این خصوص تصمیم گیری کند.

 

سپ بلاتر تاکید کرد: مرحله نهایی مسابقه های جام جهانی فوتبال 2022 به یقین در قطر برگزار می شود و تنها چیزی که در این راستا، مورد بحث است، برگزاری مسابقات در فصل زمستان است و یا اینکه این مسابقات در کدامیک از ماه های دسامبر یا نوامبر برگزار شود، بهتر است.

«ژوزف سپ بلاتر» که پیش از آمدن به امارات عربی متحده از ایران دیدن کرده است، تصریح کرد: برای ما هیچ مشکلی وجود ندارد که تعدادی از مسابقات جام جهانی 2022 قطر در کشورهای همسایه از جمله ایران برگزار شود اما تمایل قطر نیز در این خصوص شرط است.

 

رییس فدراسیون بین المللی فوتبال توضیح داد: مسوولان ایران تاکید کردند، آنها از میزبانی تعدادی از دیدارهای جام جهانی 2022 بسیار خوشحال می شوند و ایران بزرگترین کشور حوزه خلیج فارس است.

وی افزود: همانگونه که امارات عربی متحده برای شرکت در میزبانی جام جهانی 2022 مصمم است و در این خصوص گفت و گوهای مقدماتی را انجام داده است.

منبع:دانا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه