برگزاری مسابقه مردان آهنین با نام “جام خلیج فارس”

تاريخ : 12 بهمن
رییس کمیته قویترین مردان فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی گفت: مسابقات امسال بدون حضور فرامرز خودنگاه برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقه مردان آهنین با نام “جام خلیج فارس”, پورتال خبری فرهنگی گهر
مهدی مختاری اظهار کرد: حدود دو هفته پیش در فدراسیون با آقای خودنگاه صحبت کردم و به صورت رسمی از او دعوت کردم تا با توجه به تجربه‌ای که دارد ما را در برگزاری مسابقات قویترین مردان امسال کمک کند اما گفت که به خاطر مشغله کاری و مشکلاتی که دارد نمی‌تواند امسال در کنار ما باشد.
وی افزود: مسابقات قویترین مردان ایران در سال ۹۲ (مردان آهنین) از ۱۰ تا ۲۲ اسفند در جزیره قشم با حضور ۳۶ نفر از برترین‌های کشور برگزار خواهد شد.
رییس کمیته قویترین مردان فدراسیون پرورش اندام در مورد کادر فنی و کادر داوی این دوره از رقابت‌ها  گفت : هنوز نفرات این دو کمیته مشخص نشده اند و بعد از آخرین دوره مسابقات انتخابی که ۱۸ بهمن خواهد بود، این نفرات مشخص و معرفی می‌شوند.
وی ادامه داد: مهمترین نکته‌ای که در مسابقات امسال رعایت کرده‌ایم و کار بزرگی است، اینکه دیگر داوری‌ها در انحصار تنها چند نفر خاص نخواهد بود و کادر داوری دو تا چهار نفره مسابقات را مدیریت می‌کند. کاری که در گذشته تنها یک یا دو نفر انجام می‌دادند.
مختاری گفت: آیتم‌های برگزاری مسابقات هم قبل از شروع مسابقات اعلام می‌شوند تا هیچ بهانه‌ای برای نفرات شرکت‌کننده وجود نداشته باشد. آیتم‌های معرفی شده هم به هیچ عنوان تغییر نمی‌کنند تا شائبه‌ای ایجاد نشود.
وی با اشاره به اینکه مسابقات امسال مردان آهنین در قشم با نام “جام خلیج فارس” برگزار خواهد شد، گفت: برای نشان دادن جایگاه خلیج همیشگی فارس هماهنگی‌هایی را با مسئولان منطقه داشتیم که قرار شد امسال رقابت‌ها با این نام برگزار شود. اسپانسر مسابقات هم تمام هزینه‌ها را تقبل کرده و همه چیز هماهنگ است. طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است دو یا سه نفر هم از کشورهای عربی به عنوان میهمان ویژه برای دیدن مسابقات حضور داشته باشند.
مختاری در مورد جوایز نفرات برتر مسابقات امسال مردان آهنین گفت: جایزه نفر اول سال‌های قبل ۱۳ میلیون تومان بود که امسال جایزه‌ای در حدود ۱۵ یا ۲۰ سکه برای نفر اول در نظر گرفته‌ایم.

منبع: سیمرغ

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. محمدرضا

    سلام
    ببخشید ساعات پخش مردان آهنین تو ایام نوروز ۹۳ رو میشه واسم بفرستین؟؟؟

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي