هیتو استایل
مطالب پيشنهادي

برنامه رژیم لاغری ۷ روزه

تاريخ : 10 اکتبر
بازديد : 1749

[ad_1]

لاغری آرزوی خیلی از افراد بخصوص خانم ها است ، سراغ انواع رژیم های درست و غلط می روند در حالی که بزرگترین ضربه را به خود وارد می کنند. با ما همراه باشید 

برنامه رژیم لاغری ۷ روزه, جدید 99 -گهر

اولین روز رژیم لاغری ( میوه‌های تازه ) : روز اول مهمترین روز این رژیم لاغری است ، می‌توانید تا هر اندازه‌ که میخواهید و از هر نوع میوه‌ای که دوست دارید به جز موز استفاده کنید.

میوه‌هایی مثل هندوانه و طالبی بسیار عالی هستند ، همچنین باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب مصرف کنید و هیج ماده‌ غذایی دیگری دست حتی سبزیجات خام یا پخته هم مصرف نکنید ، هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید.

دومین روز رژیم لاغری ( سبزیجات ) : در روز دوم تا جایی که دوست دارید از انواع سبزیجات خام یا پخته مصرف کنید ، برای پختن سبزیجات به هیچ عنوان نباید از روغن استفاده کنید ، سیب‌زمینی هم جز‌و سبزیجات به حساب می‌آید و میتوانید به صورت آب‌پز یا بخارپز در ابتدای روز مصرف کنید تا کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود.

بعضی از بهترین سبزیجاتی که می‌توانید برای روز دوم برنامه‌ غذایی‌تان استفاده کنید عبارتند از لوبیا ، هویج ، بروکلی ، خیار ، کاهو ، کلم و … ، یادتان نرود که ۸ تا ۱۲ لیوان آب روزانه‌ را حتما مصرف کنید.

بخوانید :   معرفی و شناخت بهترین و بدترین روش های اپیلاسیون

سومین روز رژیم لاغری ( ترکیب میوه‌ها و سبزیجات ) : در روز سوم میتوانید هم از سبزیجات و هم میوه‌ها استفاده کنید اما سیب‌زمینی و موز مصرف نکنید ، مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید.

چهارمین روز رژیم لاغری ( موز و شیر ) : در روز چهارم می‌توانید ۸ تا ۱۲ عدد موز و ۳ لیوان شیر مصرف کنید ، باید سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که احساس گرسنگی نکنید ، مثلاً ۱ موز و ۱ لیوان شیر را صبح ، ۱ لیوان شیر و ۳ عدد موز را ظهر ، ۳ عدد موز را عصر و یک لیوان شیر و باقیمانده موزها را شب مصرف کنید ، اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ عنوان در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

پنجمین روز رژیم لاغری ( برنج و گوجه‌ فرنگی ) : روز پنجم می‌توانید یک لیوان برنج برای ناهار و ۷ گوجه فرنگی در طول روز بخورید ، از آنجا که احتمال دارد در بدنتان میزان بالایی اسید اوره تولید شود حتما ۱۲ لیوان آب بنوشید.

ششمین روز رژیم لاغری ( برنج و سبزیجات ) : در این روز میتوانید برای ناهار یک لیوان برنج مصرف کنید و باقیمانده روز را سبزیجات مصرف کنید ، دقت کنید که در این روز هم بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید.

بخوانید :   تزریق واکسن آنفلوانزا برای کدام افراد ضروری است؟

هفتمین روز رژیم لاغری ( آب میوه و سبزیجات ) : این آخرین روز رژیم است و در این روز اجازه دارید یک لیوان برنج و هر چقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه‌تان را بخورید ، این بهترین روز کل هفته‌تان خواهد بود.

پس از رژیم متوجه کاهش وزنی حدود ۴ – ۸ کیلوگرم خواهید شد ، خواهید دید که پوستتان بسیار شفاف‌تر از قبل شده و دستگاه گوارشتان بهتر از قبل عمل می‌کند ، برای همه افرادی که برای کم کردن اضافه‌وزن به خودشان گرسنگی می‌دهند این سالم‌ترین و سریع‌ترین راه برای پایین آوردن وزن است.

توجه : این رژیم حداکثر ۱ بار در ماه پیشنهاد میشود ، پیش از هر رژیم غذایی برای کاهش وزن حتما با پزشک خود مشورت کنید و در صورت لزوم از ویتامین ها و مکمل های غذایی با تجویز پزشک استفاده نمایید.

مهمترین نکته در رژیم این است که به هیچ عنوان نباید گرسنه بمانید ، گرسنگی کشیدن نتیجه عکس می‌دهد ، این برنامه میزان و نوع دقیقی از مواد غذایی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا مطمئن شوید که همیشه سیر هستید.

[ad_2]

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي