برد فولاد و توقف تراکتور سازی و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 13 فروردین

برتري فولاد خوزستان مقابل بنيادکار ازبکستان

 ديدار تيم‌هاي فولاد ايران و بنيادکار ازبکستان در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در حضور حدود ۲۵هزار تماشاگر برگزار شد که در پايان ۹۰ دقيقه تيم فولاد ايران با تک گل ايوب والي که در دقيقه ۷۶ به ثمر رسيد، به پيروزي دست يافت.

برد فولاد و توقف تراکتور سازی و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا, پورتال خبری فرهنگی گهر

در حالي که تنها چند ثانيه از آغاز اين ديدار گذشته بود، بازيکنان فولاد بلافاصله حمله‌اي را ترتيب دادند و در نهايت پاس عرضي اسماعيل شريفات مقابل دروازه حريف توسط مدافع بنيادکار بلوکه شد.

تماشاگران خوزستاني از همان ابتداي بازي شروع به تشويق فولاد کردند و حمله لحظات ابتدايي اين تيم سبب شد تا تماشاگران با شور و هيجان بيشتري به تشويق تيم محبوب خود بپردازند.

در دقيقه ۱۰ اين ديدار يک ضربه پشت دروازه بنيادکار براي فولاد بدست آمد که در نهايت ضربه بختيار رحماني با اختلاف کمي از بالاي دروازه حريف به بيرون رفت.

دقيقه ۱۴ يک ضربه کرنر براي فولاد بدست آمد که اين ضربه نيز براي بازيکنان فولاد به راحتي از دست رفت.

دقيقه ۱۷ ضربه بازيکنان بنيادکار با اختلاف بسيار زادي از بالاي دروازه فولاد بيرون رفت.

دقيقه ۲۱ ميز بازيکنان فولاد حمله‌اي ديگر را به سمت دروازه بنيادکار ترتيب دادند که ضربه آرام غلام‌رضا رضايي با اختلاف زيادي از کنار به خارج از چارچوب زده شد.

در دقيقه ۲۴ اين ديدار کمک داور بازي به سرمربي بنياکار تذکر داد تا آي‌دي کارت خود را به گردن بيندازد.

در ادامه هر دو تيم بازي متعادلي را از خود نشان دادند و در دقيقه ۲۹ يک ضربه آزاد براي بنيادکار بدست آمد که سردار رشيدف يک سانتر را به سمت راست ارسال کرد که هيچ يک از بازيکنان بنيادکار براي دريافت اين توپ حضور نداشتند.

فريادهاي”خوزستان… برزيلته” تماشاگران نيز از جمله حاشيه‌هاي جالب اين ديدار بود.

در پايان نيمه نخست دو تيم با نتيجه تساوي صفر بر صفر به رختکن رفتند.

دقايق ابتدايي نيمه دوم با حمله بنيادکار آغاز شد.

دقيقه ۴۸ ساسان انصاري ضربه‌اي را از راه دور به سمت دروازه بنيادکار روانه کرد که توسط دروازبان اين تيم رفع شد.

در ادامه بازي بيشتر در ميانه زمين دنبال شد.

دقيقه ۵۳ سروش رفيعي ضربه‌اي را با پاي چپ به دوازه بنيادکار زد که با واکنش خوب دروازبان بنيادکار مواجه شد.

اسماعيل شريفات در دقيقه ۵۴ مصدوم شد که پس از حضور پزشکان تيم دوباره به زمين بازگشت ولي در نهايت نتوانست به بازي ادامه دهد و به جاي او لوسيانو پريرا به زمين آمد.

دقيقه ۵۹ يک موقعيت مناسب براي فولاد بدست آمد که بازيکن فولاد در آفسايد قرار گرفت.

دقيقه ۶۱ هم يک موقعيت عالي براي پريرا بدست آمد و او هم به راحتي اين موقعيت تک به تک را از دست داد.

در دقايق بعدي هم حملات پي در پي فولاد ادامه پيدا کرد و بازيکنان اين تيم فشار زيادي را به دروازه بنيادکار وارد کردند.

دقيقه ۶۹ هم داور اين ديدار يک کارت زرد را به بازيکن بنيادکار نشان داد و يک ضربه ايستگاهي را براي فولاد گرفت.

بختيار رحماني هم با يک شوت نسبتا آرام توپ را روانه دستان دروازبان بنيادکار کرد.

دقيقه ۷۶ با ارسال کرنر بازيکنان فولاد و ضربه سر ايوب والي فولادي‌ها موفق شدند گل با ارزشي را وارد دروازه بنيادکار بزنند.

با زدن گل فولاد تماشاگران خوزستاني با حمايت بيشتري تيم محبوب خود را تشويق کردند.

دقيقه ۸۲ هم يک فرصت ديگر براي بازيکنان فولاد بدست آمد که در محوطه جريه بنيادکار اين توپ با ضربه مدافعان تيم ازبکي از دست رفت.

فولاد با اين پيروزي هشت امتيازي شد و و در يک قدمي صعود به مرحله بعد قرار گرفت.

فولاد در اين بازي با ترکيب سوشا مکاني، بختيار رحماني، اسماعيل شريفات (پريرا) ، مهدي بدرلو، پادواني، ايوب والي، مهرداد جماعتي، اميد خالدي، ساسان انصاري (چاوز) ، غلامرضا رضايي (ايوب کلانتري) و سروش رفيعي به مصاف بنيادکار تيم چهارم جدول رده بندي ليگ ازبکستان رفته است.

توقف تراکتورسازي مقابل العين

 در ادامه هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا، تراکتورسازي ايران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه يادگار امام تبريز ميزبان العين امارات بود که اين بازي در پايان با تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

نيمه اول:
سعيد دقيقي در دقيقه ۲۰ بازي، روي ارسال حبيب گرداني که از روي نقطه کرنر انجام شد، توانست با ضربه سر دروازه العين را باز کند.

پس از به ثمر رسيدن گل تراکتورسازي، دو تيم بازي متعادلي را به نمايش گذاشتند و توانستند يکي، دو مقعيت نصفه‌ونيمه روي دروازه‌ها خلق کنند. در يکي از اين فرصت‌ها، آسامو‌آ ژيان با حامد لک تک به تک شد که خروج به موقع لک از دروازه موجب شد خطري روي دروازه تراکتور ايجاد نشود.

در دقيقه اول وقت‌هاي اضافي نيمه اول کريم انصاري‌فرد موقعيت خوبي را به دست آورد اما ضربه اين بازيکن ملي‌پوش با واکنش دروازه‌بان العين روبه‌رو شد.

نيمه دوم:
در آغاز نيمه دوم بازي العين پشت محوطه جريمه تراکتورسازي صاحب يک ضربه ايستگاهي شد که ضربه عمر عبدالرحمان پس‌ از برخورد با ديوار دفاعي به بيرون رفت. العين بازي هجومي را در دستور کار خود قرار داد و چند فرصت گلزني را روي دروازه تراکتورسازي خلق کرد.

در دقيقه ۵۴ بازي، عمر عبدالرحمان پاس زيبايي را پشت مدافعان تراکتورسازي ارسال کرد که آساموآ ژيان اين فرصت را به گل تبديل کرد.

در ادامه بازي در دقيقه ۵۹ بازي عمر عبدالرحمان يک پاس ديگر را درون محوطه جريمه تراکتورسازي ارسال کرد که اين بار برادرش محمد عبدالرحمن، توانست از فرصت بدست آمده استفاده کند و گل دوم العين را به ثمر برساند.

يک دقيقه پس‌از گل دوم العين، فرشاد احمد زاده روي حرکت انفرادي، مدافعان العين را پشت‌سر گذاشت و توانست در دقيقه ۶۰ بازي، گل دوم تراکتورسازي را با ضربه پاي چپ به ثمر برساند.

اين بازي در حضور بيش‌از ۵۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

تراکتورسازي با ترکيب حامد لک، حبيب گرداني، مهدي کياني، مهدي کريميان، علي کريمي (دقيقه ۶۹ محمد ابراهيمي)، کريم انصاري‌فرد، محمد نصرتي، فرشاد احمدزاده، ميلاد فخرالديني، سعيد دقيقي و مرتضي اسدي بازي را آغاز کرد.

تيم العين نيز با ترکيب عسامه ژيان، اسماعيل احمد، ياسين القناسي، عمر عبدالرحمان، محمد عبدالرحمن، خالد عيسي، هلال سعيد، محمد احمد قريب، الکس بروسک، فارث جمعه و محمد قائد و به سرمربيگري زلاتکو داليچ اين بازي را آغاز کرد.

تراکتورسازي با اين نتيجه پنج امتيازي شد و بالاتر از لخوياي قطر در رده دوم جدول گروه C قرار گرفت. العين امارات هم با شش امتياز صدرنشين اين گروه است.

ديگر بازي اين گروه را الاتحاد عربستان و لخويا قطر فردا (چهارشنبه) برگزار خواهند کرد.

توقف سپاهان مقابل الاهلي امارات

 در ادامه هفته چهارم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا، از ساعت ۲۰:۵۰ امشب تيم فوتبال سپاهان نماينده ايران در گروه D در خانه الاهلي امارات به مصاف اين تيم رفت و در نهايت به تساوي بدون گل مقابل اين تيم رسيد.

سپاهان که در بازي قبلي برابر همين تيم در اصفهان شکست خورده بود، براي صعود به مرحله بعد نياز مبرمي به سه امتياز اين مسابقه داشت اما در پايان ۹۰ دقيقه تلاش نتوانست گلي وارد دروازه حريف کند تا تنها به يک امتياز اين بازي خارج از خانه برسد.

در حال حاضر سپاهان با ۴ امتياز در رده سوم جدول اين گروه قرار دارد اما در صورت برد الهلال عربستان مقابل السد قطر به رده چهارم سقوط مي کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي