برد استقلال، سپاهان، صبا و نفت در لیگ برتر فوتبال

تیم های استقلال، سپاهان، صبا و نفت هفته نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را با پیروزی پشت سرگذاشتند .

برد استقلال، سپاهان، صبا و نفت در لیگ برتر فوتبال
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هفته اول این رقابت ها ، دیشب با 6 دیدار پیگیری شد که در یکی از بازیها ، استقلال مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در تبریز 2 به 1 میزبان خود گسترش فولاد را شکست دهد و لیگ سیزدهم را با برد خارج از خانه آغاز کند.

آرش برهانی و فرهاد مجیدی در دقایق 33  و 88 برای استقلال گلزنی کردند و تک گل گسترش را مهرداد بایرامی در دقیقه 19 وارد دروازه استقلال کرد.

برد استقلال، سپاهان، صبا و نفت در لیگ برتر فوتبال

در دقیقه 87  این دیدار ، جی لوید ساموئل هافبک استقلال با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد .

سپاهان تیم سوم فصل قبل در فولادشهر اصفهان ، موفق شد با دو گل ازسد فولاد خوزستان بگذرد . محمد غلامی و علی حمودی گلزنان سپاهان در این بازی بودند ، ضمن اینکه مهدی نوری ، یک ضربه پنالتیِ فولاد را از دست داد .

صبا در ورزشگاه یادگار امام قم با تک گل رضا عنایتی مقابل ملوان انزلی به برتری رسید . در این دیدار ، ملوان از دقیقه 23 با اخراج احمد آهی ، ده نفره به بازی ادامه داد .

فجرسپاسی شیراز در زمین خود با یک گل مغلوب نفت تهران شد . تک گل نفت را محمدِ حاج محمدی به ثمر رساند .

داماش گیلان و سایپای البرز هم در رشت به تساوی 1 – 1 رضایت دادند . سجاد شهباززاده برای سایپا و علیرضا نظیف کار برای داماش گلزنی کردند .

دیدار راه آهن تهران و مس کرمان هم به تساوی بدون گل انجامید .

در شب مخست این مسابقات چهارشنبه شب ، تیم فوتبال پرسپولیس با تک گل دقیقه 80  سید مهدی سیدصالحی مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسید. در این بازی مرتضی اسدی – بازیکن تراکتورسازی -، دقیقه 49  از زمین اخراج شد و رضا حقیقی هم یک ضربه پنالتی پرسپولیس را از دست داد .

تیم استقلال صنعتی خوزستان با 2 گل عادل کلاه‌کج در دقیقه 84 و میلاد میداوودی در دقیقه88 برابر ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی رسید .

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه