برای داشتن زیبایی طبیعی چکار باید بکنیم؟

تاريخ : 4 بهمن

بجای اینکه با خرجهای زیاد برای خرید انواع  محصولات زیبایی اقدام کنید که عارضه های جبران ناپذیری دارند بهتر است با مواد طبیعی خود را زیبا کنید که هم  ارزان هستند و هم زیبا میشوید و هم عارضه های جانبی ندارند. در اینجا ۵ نکته را معرفی میکنیم

برای داشتن زیبایی طبیعی چکار باید بکنیم؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

چشمه آبگرم خودباشید:

هزینه های سرسام آور درمان باچشمه های آب های معدنی و لوازم آرایش گرانقیمت را کنار بگذارید و به خود افتخار کنید که با صرفه جویی در هزینه هایتان با استفاده از درمان های خانگی ,سزاوار داشتن زیبایی طبیعی خواهید بود.

۵ راه کم هزینه درمان های خانگی برای داشتن زیبایی طبیعی

-آبرسانی به پوست های خشک:

به اندازه یک سکه از عسل را کف دست خود بریزید و همراه با شوینده ای که صورت خود را با آن شستشو می دهید ,آن را به پوست خود ماساژ دهید.برای بدن خود به اندازه یک گردو از عسل را با شوینده مخلوط و به پوست بدن بزنید و شستشو دهید تا زیبایی را به پوستتان هدیه دهید.

-تسکین چشم های پف آلود:

ماده اسرارآمیز:چای بابونه .دو عدد چای کیسه ای بابونه را درآب گرم بخیسانید و بعد در یخچال بگذارید تا خنک شود.آب اضافی آن رابگیرید وبه مدت پنج دقیقه  روی چشمان خسته و پف آلود خود بگذارید.

-احیای موهای خشک:

ماده اسرارآمیز:آووکادو. برای درست کردن یک ماسک  فوق العاده موثر برای موهای آسیب دیده ,یک عدد آووکادو که کاملا رسیده باشد را با یک زرده تخم مرغ و دو قاشق غذاخوری روغن زیتون, باهم مخلوط کنید. ماسک آماده  شده را روی موهای آسیب دیده و خشک  ماساژ دهید. بایک حوله موها را بپوشانید و بعد از سی دقیقه مطابق همیشه آنها را بایک شامپو و نرم کننده شستشو دهید.

-صیقلی کردن ولایه برداری پوست:

ماده اسرارآمیز: پودر قهوه. یک لیف حمام نمدار را در باقیمانده قهوه دم کرده فروببرید و به پوست مرطوب ماساژ دهید و همچنین به گردن , ران ها و هر جای بدن که فکر می کنید نیاز به لایه برداری  و سفت شدن دارد.

باطراوت کردن پوست:

ماده اسرارآمیز:خیار.یک  عدد خیار را به صورت پوره درآورید و یک قاشق آرد سبوسدار به آن اضافه کنید .خمیری که درست کردید را روی پوست خشک و تمیز بزنید و به مدت بیست دقیقه به آن زمان بدهید و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

منبع-آرایشیک

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي